Festival u Rovinju
13

"Dani komunikacija": Predstavnici državnih i evropskih tijela razgovarat će s domaćim stručnjacima

B. R.
"Dani komunikacija" (DK), festival tržišnih komunikacija, i ove godine okupljaju marketingaše, kreativce, digitalce i sve komunikatore u Rovinju, i to od 11. do 14. aprila.

Događanje će u najnovijem izdanju partnerski podržati niz hrvatskih i međunarodnih institucija poput Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske gospodarske komore, Evropskoga parlamenta i Evropske komisije, a neki od njihovih predstavnika festivalu će se pridružiti kako bi sa učesnicima podijelili svoja bogata iskustva.

Objavljen je službeni raspored festivala, a brojna DK zajednica i ovog će se puta moći uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju. Neke od ključnih za cijelu industriju, ali i razvoj društva, izdvajamo u nastavku.

I'll Be Back: EU vs Terminator by European Commission in Croatia

Šta nas može spasiti od moguće propasti zbog vještačke inteligencije? Jesu li nam prijetnja autorskim pravima i online privatnosti dovoljan alarm? Trebamo li uopće pomoć protiv vještačke inteligencije ako smo dosad uglavnom imali posla s chatbotovima i alatima koji nam jednostavno pomažu biti kreativniji i učinkovitiji u poslu, čak i ako ti isti alati koriste tuđi rad?

Panelisti
Panelisti "I'll be back"

Evropska se komisija s ovim problemima suočila u aktu o vještačkoj inteligenciji, a na panelu "I'll Be Back: EU vs Terminator" Kristina Laco (suosnivačica komunikacijskog ureda "Colić, Laco i partneri", članica Uprave HURA-e i IAB Croatia) i panelisti Andrea Čović Vidović (voditeljica Predstavništva, v. d. i voditeljice medijskog tima, Evropska komisija, Predstavništvo u Hrvatskoj) i Nikola Vrdoljak (direktor 404, partner, MYTY Group, član HURA-e i IAB-a Croatia) razgovor će posvetiti konkretnim koracima za bolje uslove razvoja i korištenja vještačke inteligencije.

How to Get 370 Million Europeans on Board Powered By European Parliament, Office in Croatia

Tajna snažne evropske demokratije leži u glasačima i njihovoj volji za glasanje, što je od velike važnosti u ovom vremenu sve većih geopolitičkih izazova. Glas nije samo kvačica na glasačkom listiću - glas je važan korak u zajedničkom oblikovanju EU.

Na "Danima komunikacija" učesnici će imati priliku poslušati ni više ni manje nego direktora kampanja Evropskog parlamenta Philippa Schulmeistera u intrigantnom razgovoru naziva "How to Get 370 Million Europeans on Board".

Panelisti
Panelisti "How to get 370 million Europeans"

Moderatorica Dunja Ivana Ballon (izvršna direktorica HURA i IAB Croatia, direktorica "Dana komunikacija" i festivalskog programa) postavit će svojem sagovorniku ključna pitanja tome kako komunicirati u predizbornom periodu, a i o tome kako razvijati političku komunikaciju.

Guardian of the Digital Galaxy, Assemble! Powered by European Commission in Croatia

Živimo u svijetu u kojem gubimo kontrolu nad svojom privatnošću u digitalnom okruženju. Da li je li vrijeme da damo sve od sebe kako bismo zaštitili svoju internetsku privatnost i digitalna prava?

Panelisti
Panelisti "Guardians of the Digital Galaxy"

Prosječna osoba nema moć suprotstaviti se kontroli koju digitalne platforme imaju nad nama, a ko onda ima? I kako preuzeti kontrolu koja nam polako izmiče iz ruku i prelazi u ruke digitalnih divova? O tome će raspravljati Carmen Gruber (Team Leader - Communication/Partnerships and Networks, Evropska komisija), Alen Delić (Chief Information Security Officer, SpotMe), Andrea Čović Vidović (voditeljica predstavništva, v. d. voditeljice medijskog tima, Evropska komisija, Predstavništvo u Hrvatskoj) i Mario Frančešević (osnivač/CEO, SeekandHit, član Uprave HURA-e i IAB-a Croatia), istražujući borbu Evropske komisije za regulaciju internetske privatnosti i digitalnih platformi, od samih početka GDPR-a pa sve do akta o digitalnim tržištima i akta o digitalnim uslugama.

Spotlight on Childhood Obesity: Advertising to Play a Role by UNICEF

Opće je poznata činjenica da oglašavanje ima značajan utjecaj na društvo - oblikuje društvene norme, naše navike, ali tema postaje još ozbiljnija kada su u pitanje dovedena djeca.

Budući da društvene mreže postaju važna platforma za oglašavanje, možemo li učinkovito ograničiti izlaganje djece štetnim porukama i zaštititi ih od oglasa s nezdravom hranom?

U panelu UNICEF-a Hrvatska o ovoj će temi razgovarati moderatorica Martina Prokl Predragović (komunikacijska konsultantica, UNICEF), Maja Lang-Morović (prof. rehabilitator, Hrvatski zavod za javno zdravstvo), Damir Bučević (medijski stručnjak) i Mario Fraculj (član Radne skupine za (samo)regulaciju IAB-a Croatia, voditelj katedre za ekonomiju, Algebra, CEO Digital Talents).

Panelisti
Panelisti "Spotlight on Childhood Obesity"

Sve informacije o festivalu, kao i učestvovanju, dostupne su ovdje.