Slijetanjem Airbusa A340-500 na aerodrom Changi završen je uspješan devetogodišnji poduhvat u oblasti komercijalnih letova.
Putnicima su podijeljeni hrana i napici, kao i pokloni i certifikati, a sve je prošlo bez velike pompe.
Analitičari tvrde da je ova aviolinija poskupljenjem goriva postala ekonomski neodrživa, a aviokompanija se trudila da liniju održi profitabilnom sa sto putnika koji su uglavnom bili direktori. Međutim, to je smanjenjem troškova kompanija za letove nakon finansijske krize postalo veoma teško.
Vijest o prekidu letova na ovoj avioliniji objavljena je još prije godinu, a danas se to i dogodilo.
SIA je prethodno pet aviona Airbus A340-500 zamijenila većim, ali ekonomičnijim modelima A380 superjumbo, koji nisu namijenjeni za tolike udaljenosti. Jedno od 100 sjedišta u biznis klasi koštalo je 11.180 dolara, a omogućavalo je udobnost i uštedu vremena koje bi se inače izgubilo na zaustavljanja ili presjedanja.
Ukidanjem ove linije titulu najduže preuzela je kompanija Qantas, koja prevozi putnike od Sydneya do Dallasa za 15 sati i 20 minuta.
SIA za New York sada ide sa zaustavljanjem u Frankfurtu.