Privreda
65

Beganović: Sarajevo treba da živi 365 dana u godini

Piše: Er. M.
Vesna Beganović
Vesna Beganović
Vesna Beganović, vlasnica i direktorica sarajevske marketinške agencije Via Media, smatra kako u BiH postoje brandovi, ali da oni nisu dovoljno jaki da se suprotstave snažnim internacionalnim brandovima prije svega zbog planiranja, strategija i načina upravljanja brandovima.

Beganović je za Klix.ba kazala da su prije šest mjeseci radili istraživanje kako bi vidjeli šta ljudi žele čuti na petoj Branding konferenciji koja je danas održana u Sarajevu.

"Mislim da smo se potrudili kako bi ispunili njihova očekivanja i doveli ljude da govore o temama koje ih zanimaju i to dokazuje i puna dvorana Vijećnice. Zaista impresivno je što se tiče i posjete, ali i kompanija koje su došle", kazala je Beganović.

Ona je dodala da je zadovoljna načinom prezentacije i znanjem ljudi koji su došli na Branding konferenciju, te da smatra kako su ispunili svoju zadaću ukoliko su inspirisali ljude da urade nešto drugačije.

"Očekujemo i kritike javnosti jer prije pet godina kada smo u jeku recesije kukali o tome kako će svi da propadnu mi smo u Via Mediji odlučili da radimo pozitivnu priču, odnosno da pokažemo kako brandovi mogu da isplivaju na tržištu, da mogu da se bore i da je to bitka svakog pojedinog branda i njegove strategije", rekla je Beganović.

Na pitanje u kojoj mjeri je grad Sarajevo brand, ona je odgovorila da je Sarajevo prije nekoliko godina proglašen među deset destinacija koje su najpoželjnije od strane turista.

"Sarajevo treba da živi 365 dana u godinu i da svojim sadržajima i događajima privlači ljude obzirom da može puno da ponudi", smatra Beganović.

Ona je iskoristila ovu priliku da se zahvali gradonačelniku Sarajeva Ivi Komšiću što je dao značaj ovoj konferenciji i poslao poruku da je ovo jedini strukovni događaj i nešto što utječe na promociju naše zemlje.