Privreda
60

Baumit dobitnik prestižne nagrade "Best Buy Award"

Švicarska organizacija ICERTIAS GmbH (International Certificate Association), sa sjedištem u Cirihu, koja već godinama podstiče inovativne načine istraživanja i testiranja tržišta na lokalnom i međunarodnom nivou, dodijelila je kompaniji Baumit d.o.o. iz Bosne i Hercegovine nagradu “Best Buy Award Constructions BiH 2013/2014.”
U istraživanju u kome je sudjelovalo 1.200 ispitanika, čija je profesija isključivo vezana za građevinarstvo, kompanija Baumit d.o.o. je osvojila najveći broj glasova i potvrdila svoje liderstvo u kategoriji “Proizvođač toplinskih fasadnih sistema”.

“Ovo priznanje je još jedan pokazatelj o liderskoj poziciji brenda Baumit na tržištu Bosne i Hercegovine, koji je uvijek vodio računa o svojim kupcima i nudio im proizvode vrhunske kvalitete po povoljnoj cijeni. Nagrada “Best Buy Award” je to i potvrdila, jer se temelji na iskustvu i mišljenju potrošača o omjeru cijene i kvalitete jednog proizvoda. Povjerenje naših kupaca dodatno nas motiviše da budemo još bolji i kvalitetniji u budućnosti”, kazao je dipl.ing.građ. Ismet Zubčević, direktor kompanije Baumit.

Zahvaljujući ovom iznimnom uspjehu u okviru bosanskohercegovačkog tržišta, Baumit s pravom nosi titulu “Best Buy Award - Br. 1 - najbolji omjer cijene i kvalitete – toplinski fasadni sistemi”.

Anketiranje za potrebe istraživanja “Best Buy Award Construction BiH 2013/2014” tokom mjeseca septembra u BiH je provela i zastupala kompanija Axios iz Hrvatske, koristeći CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness) metodologiju. Ovo istraživanje provedeno je uz podršku vodeće svjetske konsultantske i revizorske organizacije PWC (PricewaterhouseCoopers).

Kompletno istraživanje “Best Buy Award Construction BiH 2013/2014” provedeno je u skladu s odredbama Međunarodnog kodeksa za provođenje tržišnih i društvenih istraživanja koje su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Evropsko udruženje istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).

“Best Buy Award” (www.bestbuyaward.org) je projekt koji kontinuirano istražuje i nagrađuje proizvode i usuge koje imaju najbolji omjer kvaliteta i cijene, i to isključivo na osnovu iskustva i mišljenja potrošača. Projekt ovim nastoji podići svijest o važnosti dobrog omjera cijene i kvalitete.

O kompaniji Baumit d.o.o.

Prodajnu marku Baumit čine dva koncerna u privatnom vlasništvu, Schmid Industrieholding i Wietersdorfer Gruppe, s tradicijom dužom od 115 godina. Godine 1988. su dva austrijska vodeća regionalna proizvođača građevinskog materijala sklopila ugovor o suradnji s ciljem zajedničke prodaje proizvoda robne marke Baumit, koje bi odlikovala visoka kvaliteta i jednostavnost obrade. Marka Baumit je danas prisutna u svijesti građevinara i razvila se u jednu od najpoznatijih marki građevinskog materijala. Jasni ciljevi u poslovanju doveli su Baumit od pionira u građevinarstvu do broja 1 u Austriji i visoko pozicionirane marke u svakoj zemlji gdje posluje.

Preduzeće Baumit d.o.o. Sarajevo je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutno od novembra 1998. godine i u 100 posto vlasništvu je austrijskog proizvođača građevinskih materijala W&p Baustoffe GmbH. Preduzeće je registrovano za prodaju građevinskih materijala marke Baumit na području Bosne i Hercegovine. Veći dio praškastog proizvodnog programa se od juna 2008. proizvodi u tvornici W&P Milos, Rakovica kod Sarajeva.

Baumit danas predstavlja uspješan kolektiv koji uspjeva da bilježi stalni rast plasmanom proizvoda iz svog proizvodnog programa, i koji ima izrazito pozitivan poslovno prijateljski odnos sa svim svojim kupcima. Pored toga treba istaći i da smo postali prepoznatljivi i po izuzetnom kvalitetu i prigodnoj cijeni svojih proizvoda tako da svi ovi naprijed nabrojani faktori daju za pravo da se nadamo i još boljim i uspješnijim rezultatima u budućnosti.

U oktobru 2006, uz brojne zvanice iz svijeta biznisa, u naselju Osik u Sarajevu svečano otvoren novi poslovni prostor firme Baumit. Na 1200 m2 smješteni su Centar za korisnike sa centralnim lagerom, tintingom i savremeno opremljenim biroima. U ovoj 2013. godini obilježavamo 15 godina uspješnog poslovanja na tržištu Bosne i Hercegovine.

Baumit – model uspjeha u vremenima globalizacije: 30 zemalja u 20 godina

Pokretač ove jedinstvene suradnje je od početka ustrajno nastojanje obje tvrtke proširenje marke Baumit izvan granica Austrije. Od nastanka Evropske unije i pristupanja Austrije uniji, Baumit više ne poznaje granice. Proširenje Evropske unije dodatno i znatno povećava prilike i mogućnosti. Baumit je trenutno svojim proizvodnim odnosno trgovinskim podružnicama zastupljen u ne manje od 28 zemalja srednje, južne i istočne Evrope.