U ovosedmičnom Al Jazeera Business magazinu naslovljenom “Made in Communism” istražujemo na koji su način neki brendovi preživjeli komunizam, a potom profitirali u kapitalizmu.
"Dok su drugi ostali samo dio historije. Naši reporteri iz svih krajeva regije donose reportaže o ljudima i idejama iza nekih od najprepoznatljivih pakovanja i proizvoda u posljednji nekoliko decenija.
Između ostalog gledat ćete profile o Gorenju, keksu Plazma, kremi Becutan, Tomos Motorima, Vegeti… Da li i u kapitalizmu i dalje samo živi rad? I kako se tržišna igra promijenila?", najavljuju iz Al Jazeere.
Emisija je na programu u subotu u 21:30 sati.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Posljednje počivalište
Jedna od najvećih historijskih misterija riješena: Naučnici pročitali spis star 2.000 godina
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Vezani članci
U saradnji s UNESCO-om
Nova sezona serijala #AJBCAFÉ srijedom u 21:00 na Al Jazeeri Balkans
21. januara u 19:05