Pristop je velike nagrade dobio za tiskani oglas za VW Tiguan, te u grupi inovativnih oblika komuniciranja za pretraživač Windows Vista. Produkcijske kuće, agencije i naručitelji u takmičarski dio ovogodišnjeg festivala su prijavili ukupno 518 radova.
Slovenski oglašivački festival je središnje događanje oglašivačke struke u Sloveniji, a u tri festivalska dana na njemu je učestvovalo preko 800 stručnjaka iz različitih područja komuniciranja. Osnovni moto ovogodišnjeg festivala je bio Veliki prasak, koji je donijeo brojne promjene, dok su u kongresnom dijelu učesnici razgovarali o nauci, umjetnosti i etici, bitnim pratiteljima oglašivačke struke.
Pristop je od 2005. godine, kada se povezao sa srodnim vodećim hrvatskim komunikacijskim poduzećem Digitel komunikacije, organiziran kao strateška komunikacijska skupina. Skupina ovih poduzeća zapošljava više od 500 stručnjaka, a u 2007. godini je ostvarila oko 100 miliona eura prometa. Skupina ima urede u Ljubljani, Briselu, Zagrebu, Sarajevu, Beogradu, Podgorici i Skoplju.