Istraživanje u 25 država
0

Potrošači u bogatim zemljama pesimističniji od drugih

Sarajevo-x.com
Pesimizam i u Francuskoj
Pesimizam i u Francuskoj
Istraživanje provedeno u 25 zemalja svijeta ukazalo je na bitno različite stavove u bogatim zemljama u odnosu na zemlje u razvoju.

U bogatom svijetu potrošači su pesimistični, dok u zemljama u razvoju ljudi imaju puno više entuzijazma. Posebno je to vidljivo nakon posljednje globalne ekonomske krize, javio je BBC. U istraživanju je učestvovalo više od 25 hiljada ljudi.

Posebno su sumorni potrošači u Japanu, Francuskoj i Velikoj Britaniji i mali je broj njih koji očekuju dobra vremena. Inače, u bogatim zemljama preovladava pesimizam, s izuzetkom Njemačke u kojoj 36 posto ispitanih očekuju dobra ili bolja vremena.

Međutim, optimizam je dominantniji u zemljama u razvoju. U Nigeriji, naprimjer, više od sedamdeset posto ispitanika očekuje dobra vremenima. Slično je u Keniji i Egiptu, dok je izuzetak Pakistan gdje preovladava pesimizam.

Razlika u stavovima utemeljena je na novim ekonomskim kretanjima jer se bilježi inertnost u bogatim zemljama i snažan rast u zemljama u razvoju.

Istraživanje je provedeno od jula do septembra ove godine.