U bogatom svijetu potrošači su pesimistični, dok u zemljama u razvoju ljudi imaju puno više entuzijazma. Posebno je to vidljivo nakon posljednje globalne ekonomske krize, javio je BBC. U istraživanju je učestvovalo više od 25 hiljada ljudi.
Posebno su sumorni potrošači u Japanu, Francuskoj i Velikoj Britaniji i mali je broj njih koji očekuju dobra vremena. Inače, u bogatim zemljama preovladava pesimizam, s izuzetkom Njemačke u kojoj 36 posto ispitanih očekuju dobra ili bolja vremena.
Međutim, optimizam je dominantniji u zemljama u razvoju. U Nigeriji, naprimjer, više od sedamdeset posto ispitanika očekuje dobra vremenima. Slično je u Keniji i Egiptu, dok je izuzetak Pakistan gdje preovladava pesimizam.
Razlika u stavovima utemeljena je na novim ekonomskim kretanjima jer se bilježi inertnost u bogatim zemljama i snažan rast u zemljama u razvoju.
Istraživanje je provedeno od jula do septembra ove godine.