Posao
0

Šest korisnih savjeta "Funky Businessa"

Sarajevo-x.com
U četvrtak, 3.jula u 14 sati u Domu mladih u Sarajevu bit će održan workshop jednog od najvećih mislilaca modernog doba, dr. Kjella A. Nordströma. Dr. Nordström je koautor bestselera Funky Business, kojeg su kritičari proglasili jednom od najboljih biznis knjiga svih vremena.

Nakon niza uspješno održanih predavanja u svijetu, Dr. Nordstrom prvi put dolazi u Bosnu i Hercegovinu, gdje će govoriti o novom, intrigantnom konceptu poslovanja i izazovima s kojima se suočavaju lideri kompanija.

Učesnike očekuje odlično predavanje, a za Vas smo izdvojili šest korisnih savjeta opisanih u "Funky Businessu".

Ne predviđajte budućnost – stvorite je

Drugim riječima, ili ćete događaje posmatrati iz prikrajka ili ćete ih stvarati. Evolucija nije ni dobra, ni loša – ona, naprosto jeste. Strujom možemo ubijati ili je koristiti za pravljenje tosta. Struja jeste. Budućnost ne postoji. Ona nije ni dobra, ni loša. Biće onakva kakvom je sami stvorimo.

Prosjek nikad ne pobjeđuje

U neobuzdanoj tržišnoj ekonomiji današnjice, sve je teže biti drugačiji. Samo je jedan izlaz iz ove situacije. Naizgled jednostavan. Radite nešto drugo. Nešto što niko prije vas nije radio. Smišljajte novitete, tako da, bar za tren, budete jedinstveni i bez konkurencije. Ali, vodite računa – morate biti jedinstveni na nov način.

Izmislite svoje novo ja

Birokratska firma je mrtva. Isuviše je mala za djelotvornu eksploataciju, a prevelika za energično eksperimentisanje. Mnoge kompanije moraju da se ponovo “izmisle”. To ne znači da mijenjaju ono što već postoji, već da stvore ono čega nema.

Izgradite sistem vrijednosti

Htjeli ili ne, vrijednosti utiču na sve naše misli ili djela i nije bezazleno što ih svrstavaju u osnovne pokretačke sile. Vrijednosti definišu naš odnos prema poslu, tehnologiji i ljudima. One su moćne, sveprisutne i veoma se razlikuju od mjesta do mjesta, od osobe do osobe.

Živite u realnom vremenu

Vrijeme je nova religija našeg doba. Postali smo zavisni od brzine. Novo društvo funkcioniše u realnom vremenu. Za isto ono zašta su nekada bile potrebne tri godine, pa tri mjeseca, pa tri dana, pa tri sata, pa tri minute, sada je potrebno tri sekunde, s tendencijom približavanja nuli. U ekonomiji realnog vremena cijene se određuju iz sekunde u sekndu, dok se kompanije utrkuju koja će brže osmisliti, napraviti i lansirati svoje proizvode.

Inovirajte pameću

Raditi brže ne znači više se truditi – pokušajte da pogrešnu stvar radite dvaput brže – već radite pametnije. Iako nova ekonomija nema ograničenja brzine, kreativnost se ne može nikome nametnuti. Da bismo bili kreativni, potrebno nam je da malo “olabavimo” Potrebni su nam resursi i vrijeme, vrijeme da sjednemo i razmislimo – vrijeme za sebe. Vrijeme da se poigramo i da eksperimentišemo. Mnoge organizacije ne upotrebljavaju znanje – one ga zloupotrebljavaju. I niko ne može da ima monopol nad kreativnošću, čak ni privremen.