Istina je da se nadređeni i uposlenici ne moraju sviđati jedno drugom i ne moraju biti prijatelji da bi stvorili zdravu i produktivnu poslovnu klimu. Kako bi se to postiglo, oboje moraju naučiti poštovati i cijeniti sposobnosti onog drugog.
Savjeti za stvaranje boljeg odnosa sa nadređenima:
-
Ljutite prijetnje, galama, pasivno prihvatanje uvreda i besmislenih naređenja vode samo do izliva bijesa koji će uništiti svaki odnos među uposlenikom i nadređenim. Profesionalne interese čuvajte u životnoj sferi koja je samo profesionalna i razumna, a koja ne posjeduje nikakve dublje emocije.
-
Analizirajte stil rada svojih kolega koje vaš šef cijeni. Razgovarajte sa svojim nadređenim direktno o stvarima koje vas muče bez prizvuka prijetnji i bez uzbuđenja kojima nema mjesta u poslovnom okruženju. Pružite svome nadređenom priliku da objasni šta zapravo zahtijeva od vas i koji je njegov krajnji cilj.
-
Pokažite svome šefu da vaš rad itekako doprinosi kolektivnom uspjehu iako se njemu ne sviđa način na koji obavljate svoje obaveze. Argumentovano odbranite svoje stajalište i svoj način rada.
-
Kažite otvoreno da zaista želite biti dio strategije koja će vašu kompaniju odvesti do uspjeha i pokažite želju za znanjem.
-
Pojačajte svoj kredibilitet vizuelnim prezentacijama svojih planova i projekta, odnosno zadataka koji su vam povjereni. Impresionirat ćete svog nadređenog uloženim trudom.
-
Zapamtite da ne mora nužno značiti da je vaš šef loša osoba. On je samo drugačiji od vas. Jednostavno ćete morati naučiti živjeti s njim i iz vašeg suživota izvući ono najbolje i najkorisnije.