Ovi tajni kupci posjetili su 100 nasumice odabranih prodajnih mjesta u sedam dana polovinom mjeseca avgusta (supermarketi, banke, apoteke, restorani, benzinske stanice..) širom Bosne i Hercegovine, obavili kratku posjetu i objektivno ocjenili da li se zaposleni nasmijao u prvom kontaktu s kupcem te da li je istog pogledao u oči.
Navedena dva parametra su ocjenjivana i s svrhom da bi se ocjenilo da li se kupci na osnovu prvog kontakta s prodavačem osjećaju dobrodošlim na mjestu kupovine.
Rezultati do kojih je istraživanje došlo su obrađivani vlastiti softverom za mystery shopping agencije GMS, a pokazali su da se u Bosni i Hercegovini svaki drugi prodavač ne osmjehne svom kupcu, a svaki treći prodavač ne pogleda svog kupca u oči prilikom prvog kontakta.
Tačnije, od ukupno 100 posjećenih prodajnih mjesta prilikom posjete, na njih 48% zaposleni su se nasmijali kupcu prilikom prvog kontakta, dok je u 52% slučajeva osmijeh izostao.
33% zaposlenih na prodajnim mjestima kupca uopšte nisu pogledali u oči prilikom prvog kontakta.