{{error}}
Korisničko ime ili e-mail
Lozinka
ili
Facebook prijava


Unesite e-mail:


Počeo drugi Sarajevo Marketing Summit

22.10.2015. u 11:47
21
3
Počeo drugi Sarajevo Marketing Summit
21
Počeo drugi Sarajevo Marketing Summit
Nova era marketinga zahtijeva nove vještine. Danas, u organizaciji InAcademy i Finance Academy na drugom Sarajevo Marketing Summitu na kojem prisustvuje više od 450 učesnika centralna tema je novi marketing.
Cilj Summita je da se ukaže na važnost inovacija, trendova i novog marketinga u današnjem digitalnom svijetu, rekla je direktorica In Academy Samira Muratović. Ona je istakla važnost ove konferencije koja se organizuje već drugi put u Sarajevu, a dokaz uspjeha je i prepuna sala Kongresnog Cetra Terme Ilidža. Sada smo mnogo jači jer je broj prisutnih dokaz da smo uspjeli, izjavila je, i otvorila današnju konferenciju.

Gospođa Tatjana Pogačnik, koja dolazi ispred Finance Academy istakla je da se ekonomija danas suočava sa brojim izazovima te da nam tehnologija pomaže da se izborimo s njima. Vrijedi nam uhvatiti budućnost kako ona ne bi uhvatila nas, izjavila je.

Pažnju moramo usmjeriti na kupca, a ako želimo vidjeti budućnost moramo znati kako će se kupac ponašati.

O DNA potrošača u 2020. i kako će se to odraziti na marketare, govorio je Nicol Kfuri, konsultant, profesor i direktor Kfuri Consulting-Training-Networking.
Gospodin Kfuri na ovogodišnjoj konferenciji predstavlja trendove koji su obilježili cijeli svijet i koje današnji učesnici mogu iskoristiti kako bi poboljšali poslovanje. Svaki proizvod ima mogućnost da od standardnog postane premium, rekao je gospodin Kfuri.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Anketa
Koristite li knjigu žalbe ako niste zadovoljni uslugom u prodajnom objektu?
Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: