biznis
0

Panasonicova Facebook kampanja osvaja jugoistočnu Evropu

Sarajevo-x.com
U samo dvije sedmice Panasonicova kampanja je aktivirala višeod 130.000 Facebook korisnika u jugoistočnoj Evropi. Uz podršku lokalnih agencija poput Invente i DRAFTFCB Business Datae, ova japanska kompanija, jedna od vodećih u svijetu, promovirala je svoje 3D proizvode putem online medija u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji.

Panasonic je osmislio i realizirao online kampanju u pet zemalja regije: u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji. Kampanju je isplanirao i odradio tima gencija, počevši od regionalne agencije za društvene medije, Uniomedia Communications, sve do njenih lokalnih partnera Invente, za Balkan, i DRAFTFCB Business Datae za Bugarsku.

Kao prvi korak Panasonic je pokrenuo svoje fan-stranice u svakoj državi. Za vrijeme dvonedjeljne kampanje, od sredine do kraja marta, Panasonic je putem Facebooka kontinuirano distribuirao sadržaj vezan za 3D tehnologiju, aktivirajući korisnike širom jugoistočne Evrope. Panasonic je putem Facebooka kontinuirano distribuirao sadržaj vezan za 3D tehnologiju, aktivirajući korisnike širom jugoistočne Evrope.

Panasonic drži vodeću poziciju na polju 3D filma. Eszter Viktor, menadžerica za komunikacije za jugoistočnu Evropu, izjavila je:

"Prošle godine bili smo prva kompanija na tržištu koja je lansirala 3D kameru namijenjenu korisnicima amaterima – što je rezultiralo velikim uspjehom u cijeloj regiji! U 2011. korisnici mogu birati između širokog spektra 3D televizora i kućnih kina, kako bi svako imao priliku gledati vlastite video zapise u 3D formatu."

Vezano za Facebook kampanju, Viktor je dodala:

"Zaista smo bili zapanjeni masom ljudi koji su na našim stranicama odlučili pokazati svoje kućne videozapise. To je jedna prava zajednica."

Kampanja se pokazala uspješnom već prvih dana, da bi do kraja mjeseca broj fanova dostigao 132.000. Ovo je značajan uspjeh u Panasonicovoj historiji uopće, jer ovaj broj dosta premašuje broj Facebook fanova navažnijim tržištima poput Australije, Njemačke ili Španije.Putem ove kampanje, kompanija je dostigla visoki procenat ukupnog broja Facebook korisnika u regiji. Naprimjer, u Bugarskoj je više od 2 posto ukupnog broja Facebook korisnika postalo fanovima lokalne stranice kompanije.