Analitičari te britanske firme konstatirali su da je privredna kriza uveliko pogodila industrijska tržišta, ali da je izazvala i usporavanje rasta tržišta u ekspanziji za koje se dosad mislilo da će je izbjeći.
Oni su naveli da se južnokorejski Samsung najbolje "izvukao" zahvaljujući raznovrsnoj paleti telefona i sporazumima s glavnim svjetskim operaterima koji mu omogućavaju da bude prisutan na svim tržištima i u svim oblastima.
Nasuprot Samsungu, američka Motorola je sada samo vlastita "sjena" sa, kako se procjenjuje, 19 miliona prodanih komada telefona u 2008. godini, dok ih je 2007. godine prodala 41 milion, prenio je Reuters.
Sony-Ericsson i LG se bore za treće mjesto u svijetu, uz prednost LG-a, koji je u 2008. godini zabilježio ukupan poslovni gubitak od 671 milijardu vona (oko 375 miliona eura), dok je u 2007. ostvario profit od 21 milijardu vona.
Apple je uspio da u četvrtom tromjesečju 2008. ostvari rast prodaje svog multimedijskog mobilnog telefona "ayFoun" za 88 posto u odnosu na isto tromjesečje 2007. godine, ali je to pad u odnosu na treće tromjesečje 2008. tokom kojeg je prodano 6,4 miliona komada tog telefona.
Strategy Analytics je procijenio da će se svjetsko tržište mobilnih telefona smanjiti za devet posto u ovoj godini, što će biti prvi pad na tome tržištu od 2001. godine, kao i da će prvo polugodište biti posebno teško, jer će usporeni privredni rast u svijetu uticati na potrošnju pojedinaca.