biznis
0

Održan dm tretman ljepote u Grand Centru u Sarajevu

Sarajevo-x.com
Događaj povodom finaliziranja kampanje "Biram svoj dm look“ održan je u subotu 20.11.2010. ispred dm prodavnice u Grand Centru na Ilidži. Tom prilikom dm je u saradnji sa partnerima kampanje počastio 6 sretnih dama novim stylingom, profesionalnim šminkanjem, friziranjem, manikurom, fotografijama prije i poslije tretmana te brojnim drugim poklonima.

Naime, dm look je tradicionalna kampanja koju dm provodi od 2006. godine u oktobru mjesecu te ju svake godine nadograđuje želeći svojim kupcima ponuditi još više pogodnosti.

Cilj dm look kampanje je predstavljanje novih trendova za jesen/zimu te ponuda proizvoda dekorativne i preparativne kozmetike, proizvoda za njegu kose i parfema po atraktivnim cijenama. U posljednje tri godine kampanju dm look prati i 15-stodnevna nagradna igra u prvoj polovini oktobra u kojoj sretni dobitnici mogu osvojiti atraktivne poklon pakete preparativne i dekorativne kozmetike, proizvoda za njegu kose ili parfem te glavnu nagradu dm tretman ljepote.

Ove godine bilo je 170 dobitnika različitih poklon paketa te 6 sretnih dobitnica prve nagrade koje je dm u saradnji sa partnerima kampanje počastio novim Bellissima stylingom, Max Factor, Deborah ili Maybelline šminkanjem, friziranjem u frizerskom studiju Madonna te profesionalnom Deborah Nail space manikurom. Sretne dame dobile su i profesionalni fotoshooting sa fotografijama prije i poslije tretmana koje je uradila fotografkinja Vanja Lisac te poklon pakete preparativne, dekorativne kozmetike, proizvode za njegu kose i parfem.

Dobro druženje uz tim dm-a i partnera kampanje počelo je u 11 sati te su i dm kupci mogli uživati u cjelodnevnom događaju jer je dm njihovu kupovinu od 20 KM ili više nagrađivao srećkama na osnovu kojih se moglo osvojiti šminkanje, profesionalna manikura, poklon paket preparativne ili dekorativne kozmetike, bodovi Svijeta prednosti, popusti na kupovinu u prodavnicama u Grand Centru Ilidža te mnoge druge nagrade.

Također, sretne dobitnice, gosti i pripadnici medija su od 13 sati mogli uživati u profesionalnom cateringu te grickalicama i sokovima ekskluzivne dm robne marke AlnaturA.

Partneri kampanje su : Grand Centar, Bellissima, frizerski studio Madonna, Primasport, Watch centar, Cafe Aroma, Max Factor, Deborah, Maybelline, Manhattan, Essence, Bourjois, Rimmel, Miss Sporty, Cera di Cupra, Green Line, Nivea, Olay, Rosal, Johnson's Clean&Clear, Schwarzkopf, Kozmetika Afrodita, Subrina, Keune, robne marke parfema Naomi by Naomi Campbell, Celine Dion, Kylie Minogue, a medijski sponzor projekta je TV PINKBH.