MITA Group Publicis osvojila je zlato u kategorijama Usluga, Korporativnog oglašavanja i Medijskih sadržaja za video spot "U jednom potezu" i štampani oglas "Linija" (klijent Hypo Alpe-Adria-Leasing), te za štampane oglase "Laži, tračevi, politika" (klijent Oxygen) i "Konkurs za art direktora" (samopromocija).
Ova agencija srebrenu je nagradu osvojila u skupini Inovativnih oblika komuniciranja za rad "Imate namirnice, trebate ideje" (klijent Oxygen), kao i u skupini Cjelovitih oglašivačkih kampanja za kampanju "U jednom potezu" (klijent Hypo Alpe-Adria-Leasing).
"U odnosu na broj radova koje smo prijavili, i kategorije u kojima smo učestvovali, vrlo smo zadovoljni brojem osvojenih nagrada", kazao je ovim povodom Ejub Kučuk, general manager agencije MITA Group. "Ovo je dokaz da je MITA Group čvrsto u vrhu naše oglašivačke industrije, no tu se nećemo zaustaviti. Želimo razviti i neke usluge koje tek ulaze u domene najsavremenijih oblika marketinškog komuniciranja".
Na ovogodišnjem festivalu bilo je prijavljeno više od 250 radova u različitim skupinama i kategorijama.