Popunjavanje tržišta domaćim proizvodima, dovelo je do smanjenja uvoza pelena iz susjednih, evropskih i svjetskih država na tržište Bosne i Hercegovine za oko 30%, koliki je i tržišni udio Violeta pelena. Ovo potvrđuju podaci iz Vanjskotrgovinske komore BiH.
Udio drugih higijenskih proizvoda Violete na tržištu BiH kreće se od 35 do 55 % i u zadnjih nekoliko godina je u konstantnom blagom rastu, što bitno utiče na smanjenje uvoza higijenskih proizvoda iz inostranstva.
Violeta je povećala i izvoz svojih higijenskih proizvoda u 2006. godini, u odnosu na prethodnu godinu, za oko 60 %.
„Domaći proizvođači su najjača snaga jedne države te se poticajnim odnosom prema njima, kao što su npr. smanjenje cijene energije za proizvodnju ili stimulacija novih radnih mjesta, može poboljšati uvozno-izvozni deficit“, izjavio je Petar Ćorluka, predsjednik Uprave Violete.
Na tržištima zemalja u regionu, Violeta postiže veoma značajne uspjehe. U Hrvatskoj se pozicionirala među prvih pet robnih marki na tržištu higijenskih proizvoda. Udio prodaje u nekim prodajnim lancima u Hrvatskoj prelazi 20% .
Uspjesima Violete i dobrim rezultatima, uveliko doprinosi i stalno ulaganje u tehnologiju i razvoj, novih, modernih i kvalitetnih proizvoda.