Fabrike se nalaze u gradovima Dagenham i Bridgend, gdje je većina stanovništva glasala za izlazak, a proizvode motore za Ford automobile.
Motori se onda izvoze u EU, gdje se auta sastavljaju, a mnoga od njih se onda vraćaju u Britaniju gdje se prodaju.
Ove dvije fabrike zapošljavaju oko 3.800 ljudi, koji bi ovim potezom Forda mogli izgubiti posao. Posljedice Brexita odražavaju se i na cijenu Ford automobila u Britaniji.
Finansijski direktor Forda Bob Shanks okrivio je za ove promjene smanjenu vrijednost funte prema dolaru nakon referenduma. Ovo je za posljedicu imalo da Ford, američki brend, postane skuplji u Britaniji.
Shanks je rekao i da je Brexit već koštao Ford oko 60 miliona, a da se očekuje da će ukupna šteta za ovu godinu biti 200 miliona.
Dionice Forda pale su za 9,5 procenata nakon što je izašao izvještaj o smanjenju prihoda kompanije.
UK je za proizvođače dijelova automobila bila poželjna zbog pristupa jedinstvenom tržištu Evropske Unije, ekonomske stabilnosti, te visokih nivoa proizvodne produktivnosti od strane visoko kvalificirane radne snage.