Veliki rast prometa
21

Na drogerijskom tržištu dm potvrdio lidersku poziciju

Klix.ba
Status lidera na drogerijskom tržištu Bosne i Hercegovine i u 12. godini poslovanja kompanija dm drogerie markt potvrdila je izvanrednim rezultatima ostvarenim u poslovnoj 2017/2018. godini (oktobar 2017. - septembar 2018.) koji su predstavljeni na današnjoj konferenciji za medije.

Poslovnu godinu dm je zaključio ukupnim prometom od 161,4 miliona KM, što u odnosu na prethodnu godinu, predstavlja rast od 12,15 posto.

Uspješno poslovanje ogleda se i u širenju prodajne mreže, koja broji 70 prodavnica u 40 bh. gradova. Nove dm prodavnice svoja vrata kupcima su otvorile u Mostaru, Gračanici i Ljubuškom, dok je, s ciljem unapređenja doživljaja kupovine, preuređeno deset postojećih dm prodavnica od kojih je jedna, u Derventi, preseljena na novu lokaciju. U modernizaciju prodajnih objekata, otvorenje novih kao i u uređenje centrale i distribucijskog centra investirano je ukupno 5,9 miliona KM. dm timu pridružio se 51 novi zaposlenik, čime je broj zaposlenih sa 616 porastao na 667, što predstavlja povećanje od 8,3 posto.

"Dvocifreni rast u protekloj poslovnoj godini dio je kontinuiteta i rezultat je naše predanosti u nastojanjima da kreiramo što kvalitetniju ponudu i uslugu za naše kupce. Pokazatelj da kupci prepoznaju naš trud je i činjenica da su svakoga dana, u prosjeku, naši zaposlenici u dm prodavnicama bili na usluzi više od 29.000 kupaca koji kod nas obavljaju kupovinu. Stalni rast prometa kontinuirano prati i dosljedno ulaganje dm-a u društvenu zajednicu kroz različite projekte i inicijative. Posebno smo ponosni na pokretanje društveno odgovorne inicijative Startajmo {ZAJEDNO}, u okviru koje smo podržali deset bh. proizvođača u razvoju njihovih proizvoda i osigurali im mjesto na policama dm prodavnica. Zahvaljujemo svima koji su pružili podršku u realizaciji ove inicijative. Posebno ističem Fondaciju Mozaik koja kroz svoju djelatnost traži, osnažuje i investira u mlade ljude nastojeći kreirati dobru ekonomiju u BiH", izjavio je direktor dm-a u BiH.

dm osnažuje domaću proizvodnju

Na policama dm-a svoje mjesto trenutno ima 466 domaćih proizvoda. Zahvaljujući inicijativi Startajmo {ZAJEDNO} kao i redovnim nastojanjima da se ponuda dm-a upotpuni domaćim proizvodima, ovaj broj će narasti na 500 čime će biti ostvaren cilj postavljen na početku godine. Ponudom novih domaćih proizvoda, dm želi odgovoriti na potrebe kupaca za kvalitetnim bh. proizvodima, podržati privredu naše zemlje te podijeliti znanje i iskustvo sa mladim poduzetnicima.

"Zajedno s deset proizvođača iz cijele BiH koji su odabrani kroz inicijativu nestrpljivo iščekujemo uvrštavanje 30 novih domaćih proizvoda u naš prodajni lanac. Kao mentori nastojimo prenijeti naše znanje i iskustvo kako bismo proizvođačima pružili mogućnost da na tržište plasiraju što kvalitetniji i konkurentniji proizvod. Uvijek rado sarađujemo s pojedincima koji imaju kreativne i dobre ideje", izjavila je Irma Zolj-Džeko, asortiman menadžerica dm-a.

Na današnjoj konferenciji za medije o inicijativi Startajmo {ZAJEDNO} govorili su i domaći proizvođači.

"Značaj ovog projekta za nas je ogroman”, kazala je Fatima Čekrić Ratajc, proizvođač ljutih sosova "Ljutko“ iz Tuzle, koji su do sada svoje proizvode prodavali putem društvenih mreža.

"Stručni timovi dm-a na najprofesionalniji način radili su s nama kako bi nas upoznali sa svim procesima potrebnim za plasiranje naših proizvoda na tržište, od redizajna etikete, nabavke ambalaže do proširenja proizvodnih kapaciteta", pojasnila je i istakala kako će njihove mašine raditi i do 10 puta više kako bi se postigli rezultati kojima će opravdati ukazanu im priliku.

Proces uvrštavanja 30 domaćih proizvoda u asortiman dm-a počeo je u oktobru te će svi naći svoje mjesto na policama najkasnije do februara 2019. godine. Kontinuitet djelovanja na području ljepote i zdravlja

U protekloj poslovnoj godini dm je svoj asortiman obogatio i s tri nove dm marke. Ponuda je tako nadopunjena s kvalitetnim ženskim čarapama dm marke Stella Jones, Balea Colornique linijom boja za kosu te markom dekorativne kozmetike 183 days. Želeći razviti inovativne proizvode koje će ponuditi kupcima ekskluzivno samo u dm prodavnicama, dm je ostvario suradnju s nekoliko poznatih ličnosti i influensera. Tako su razvijeni proizvodi ekskluzivnih marki LVLY za njegu lica, Langhaarmädchen za njegu kose te Strassenkicker za mušku njegu.

Društveno odgovorno djelovanje dm-a bilo je usmjereno i na usvajanje zdravih životnih navika te odgovornog odnosa prema zdravlju. U julu je održana 2. dm ženska utrka koju je uspješno završilo više od 700 sudionica i prva dm babybonus utrka za mališane. S ciljem podizanja svijesti o značaju preventivnih dermatoloških pregleda realizovana je kampanja „Mi volimo sunce“ u okviru koje je besplatne dermatološke preglede i savjetovanja obavilo 837 građana u tri bh. grada. Kupci prepoznaju kvalitet i povoljne cijene dm marki

U Bosni i Hercegovini dm je prepoznatljiv kao lanac s kvalitetnom ponudom privatne robne marke te visoko kvalitetnim proizvodima općenito, pokazali su rezultati istraživanja kupovnih navika na tržištu naše zemlje koje je u augustu ove godine proveo Ipsos Marketing. Glavni motivi kupovine u dm-u su širok izbor različitih proizvoda (51%), povoljne cijene (46%) i kvaliteta proizvoda (32%), prema kojima dm značajno prednjači u odnosu na konkurenciju. Blizina prodajnog mjesta i ljubaznost osoblja su također razlozi zbog kojih kupci radije biraju dm nego druge trgovačke lance. Istraživanje je pokazalo i kako su privatne marke dm-a popularne kod kupaca: 86% kupaca redovno i povremeno kupuje proizvode dm marki a najčešće se odlučuju za proizvode dm marki Balea, Denkmit i alverde. Istraživanje je pokazalo da 6 od 10 ispitanica kupuje bio hranu, a 20% njih poznaje dmBio. No, 70% ispitanica ne poznaje nijednu bio marku što predstavlja dobar potencijal za dalje unapređenje i ovog dijela tržišta. Zaključno, s udjelom od 69%, dm predstavlja prvi izbor kada je u pitanju kupovina proizvoda za osobnu higijenu, zdravlje i ljepotu, pokazalo je i istraživanje Nielsena za maj – juli 2018. godine.

Pametni telefoni za još bolju i efikasniju uslugu

Kako bi kupcima osigurali još bolju i bržu uslugu te savjetovanje, u radne procese zaposlenika u dm prodavnicama uvedeni su pametni telefoni. Sva pitanja koja su do sada zaposlenici provjeravali u kancelariji na računaru, sada mogu provjeriti putem novih uređaja direktno u prodajnom prostoru. Tako je usluga brža te su zaposlenici još i više dostupni za savjetovanje kupaca. Unapređenje radnih procesa, balans privatnog i poslovnog života, mogućnosti za osobni i profesionalni rast i razvoj doprinose rastu zadovoljstva dm zaposlenika što je potvrdio ponovni, peti izbor dm-a za Najpoželjnijeg poslodavca u BiH. Kao takav, dm nastoji iz godine u godinu prepoznavati izazove s kojima se zaposlenici susreću u održavanju balansa između privatnog i poslovnog života. Ove godine su svi zaposlenici roditelji prvačića, njih 32, na prvi dan školske godine iskoristili slobodan, plaćen radni dan.

I na nivou kompletnog dm koncerna, koji obuhvata 13 zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope, ostvareni su uspješni poslovni rezultati, istaknuto je. Ukupan promet koncerna iznosi 10,7 milijardi eura, što predstavlja povećanje od 4,3% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Prodajna mreža također je rasla te s njom i broj novih zaposlenika. Širom Evrope u dm centralama, distribucijskim centrima i 3.566 prodavnica radi 61.721 zaposlenik.

Planovi za narednu poslovnu godinu

U narednoj poslovnoj godini kompanija dm namjerava investirati 7,9 miliona KM, najvećim dijelom u proširenje distribucijskog centra te u otvorenje pet novih dm prodavnica kao i preuređenje sedam postojećih. Nastavit će se podrška domaćim proizvođačima i inicijativama te ulaganje u razvoj i usavršavanje zaposlenika.

dm