Niz zanimljivih diskusija
5

Na Danima komunikacija u Rovinju o mogućnosti ujedinjenja kreativnosti i poslovanja

L. S.
U punom su jeku pripreme za Dane komunikacija u Rovinju koji će u svom devetom izdanju od 11. do 14. aprila okupiti veliki broj komunikatora.

Objavljen je službeni raspored festivala čiji će sudionici mogu uključivati se u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, kao i za društvo u cjelini, a među njima i dva posebno kreativna segmenta.

The Business of ideas

Riječi poput kreativnosti, ideje ili dizajna, povezuje jedna stvar – inovativna i svježa perspektiva. S druge strane, riječi poput poslovanja ili korporacije često asociraju na svijet kojim upravljaju novac i moć.

No, postoji li mogućnost da se ova dva svijeta ujedine? Danas je kreativnost prepoznata kao izvor inspiracije u poslovnom svijetu, no unatoč toj poveznici, javlja se pitanje zašto kreativnost i poslovanje još nisu na istoj strani.

Panel The Business of Ideas okuplja velike vizionare našeg područja; domaćina razgovora Nikolu Žinića (suosnivač i glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey; član HURA-e i IAB-a Croatia), kojemu će se pridružiti Dushan Drakalski (izvršni kreativni direktor), Maro Pitarević (kreativni direktor, Real grupa; član HURA-e i IAB-a Croatia), Janez Rakušček (izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA Ljubljana), Lazar Sakan (CEO, New Moment New Ideas Company) i Zvezdana Žujo (direktorica, Communis).

Meet your neighbours

Na Danima komunikacija u Rovinju okupljaju se stručnjaci iz susjednih država kako bi sa sudionicima podijelili stanje komunikacijske industrije na pojedinom tržištu: desetominutni pregled stanja u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji još će jednom potvrditi jedinstvenost i posebnost svake od njih.

Segment Meet Your Neighbours usmjerit će se na podatke s tržišta, najnovije marketinške trendove i njihov utjecaj na industriju.

Ejub Kučuk (predsjednik/CEO, MITA Group) predstavit će Bosnu i Hercegovinu; iz Hrvatske dolazi Ivan Brozović (direktor regionalnih digitalnih poslovnih operacija, IPG Mediabrands SEE; član HURA-e i IAB-a Croatia); Vladimir Mitrović (kreativni direktor, Ovation BBDO) ispričat će o kreativnosti u Srbiji; a slovensko će tržište ovom prilikom zastupati Valerija Prevolšek (direktorica, Pristop Media; članica uprave, Slovenska oglašivačka zbornica – SOZ) i zajedno pokazati da kreativnost nema i ne smije imati granice.

Balcannes: Proglašenje najboljeg od kreativnosti u regiji

Predstavnici agencija i oglašivača iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Sjeverne Makedonije, Srbije i Slovenije proslavit će uspjehe na prestižnoj dodjeli nagrada BalCannesa, regionalnoga natjecanja kreativnosti, u četvrtak, 11. aprila od 21 sat.

Voditelji dodjele nagrada Lela Laković i Galeb Nikačević Hasci-Jare otkrit će koji su kreativni projekti diljem regije zaslužili naklonost stručnoga regionalnog žirija – a publika će ih nagraditi gromoglasnim aplauzom.

Stručnjaci iz cijelog svijeta

Podsjetimo, najavljen je i niz predavača glavne dvorane izuzetnog postava tipično-netipičnih Dana komunikacija – sudionicima će se u Rovinju pridružiti i svjetski poznati bihevioralni ekonomist, psiholog i znanstvenik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong powered by ENNA; futuristica i stručnjakinja svjetskoga glasa koja znanošću dekonstruira stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Googleova AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke powered by Google; prva odvjetnica specijalizirana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; neuroznanstvenik svjetskoga glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski utjecajne Alex Partridge powered by Konzum; najveći prankster današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Butler; brend-strateg svjetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins; proslavljeni umjetnik, dizajner, ilustrator, muralist i autor koji je dizajnirao i naslovnice Timea Timothy Goodman; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji tvrtke, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizirana za rast brendova te autorica bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svjetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.