Vrijedan 10 miliona KM
44

Na aerodromu Sarajevo će biti ugrađen novi sistem za rukovanje prtljagom

I. S.
Foto: I. Š./Klix.ba
Foto: I. Š./Klix.ba
Na Međunarodnom aerodromu Sarajevo će biti ugrađen novi sistem za rukovanje prtljagom vrijedan više od 10 miliona KM. Isporuku će raditi mostarska firma "DEMA & S", a odgovornost za proizvode na navedenom sistemu osiguravat će Dunav osiguranje.

Tačnije, njena vrijednost iznosi 10.120.000 KM bez PDV-a.Nabavka se vršila putem otvorenog postupka.

Na Aerodromu trenutno postoji sistem za rukovanje prtljagom u odlasku (BHS) koji je u funkciji. BHS je modificiran/proširen u 2017. od strane firme LogTech, Češka. Cilj nove nabavke je rekonfiguracija postojećeg CI (check-in) otoka s 14 šaltera i transportera za prijavu i instalacija novog CI otoka s 12 CI-ova (šaltera i transportera) za prijavu na takav način da se na kraju dobiju dva CI otoka, oba s rasporedom CI šaltera i CI transportera u obliku: CI šalter - CI transporter - CI transporter - CI šalter.

Kada je riječ o nabavci novog sistema isti mora biti usklađen sa evropskim standardima koji su usklađeni sa evropskim tehničkim odobrenjima, zajedničkim tehničkim specifikacijama, međunarodnim standardima i ostalim referentnim tehničkim sistemima uspostavljenim evropskom standardizacijom institucije, ili, ako oni ne postoje, bh. standardi, bh. tehnička odobrenja ili bh. specifikacije koje se odnose na projektiranje, proračun i izvođenje radova, kao i upotrebu proizvoda i funkcionalne i/ili zahtjeve kupca koji se odnose na implementaciju navedeni u tehničkoj specifikaciji.

Prema tenderskoj dokumemtaciji Linija A imat će 14 pozicija za prijavu (check inovi) i nove pozicije za prijavu na takav način da se na kraju dobije CI linija A uz raspored šaltera CI i vaga CI u obliku: CI šalter - CI vaga - CI vaga – CI.

Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće CI-ove (CI šalteri i CI transporteri (transporter za vaganje + transporter za otpremu)). Sve izmjene ako je potrebno radi poravnanja prema novom rasporedu izvršit će dobavljač BHS. Linija A će imati sabirnu traku. Linija B imat će 12 pozicija za prijavu (check inovi).

Izvođač će ponovo koristiti sve postojeće pozicije prijave (CI šalteri i CI transporteri (dio za vaganje i dio za otpremanje)). I linija B će imati sabirnu traku.

Obaveza dobavljača je da isporuči i ugradi 13 komada novih šaltera za prijavu (12 + 1), prenosi Akta.

IT profesionalnu odgovornost za proizvode na navedenim sistemima za rukovanje prtljagom osiguravaće renomirano društvo Dunav osiguranje, kompanija koja iza sebe ima iskustvo i tradiciju dugu 150 godina. Informaciju o zaključenom poslu je za naš portal potvrdio i Kemal Hurem, direktor Dunav osiguranja.