Utrka u septembru
50

Miran Stambol: Neprocjenjiv je osjećaj kada vas bodre kolege, ne smijete propustiti Audi B2B Run

I. B.
Miran Stambol, brend menadžer za Audi u kompaniji Porsche BH
Miran Stambol, brend menadžer za Audi u kompaniji Porsche BH
Šesto izdanje utrke Audi B2B Run, najvećeg poslovno-sportskog događaja u BiH, održat će se 28. septembra u Sarajevu i ponovo na jednom mjestu okupiti aktivne kompanije koje njeguju sport, timski duh i zdrave životne stilove.

Od prve B2B Run utrke, kompanija Porsche BH sa brendom Audi prepoznala je vrijednost aktiviranja zaposlenika i podržala sve napore da se poslovna zajednica digne na noge i to doslovno.

Audi, kao naslovni sponzor utrke, sada već tradicionalno ujedinjuje trčanje i business.

"Audi B2B Run je prva utrka u BiH namijenjena isključivo poslovnoj zajednici te na jednom mjestu okuplja zaposlenike različitih kompanija, koji udruženi u ekipe brane boje svojih timova te na taj način grade timski duh. Ona na jedinstven način pruža priliku učesnicima da se upoznaju u drugačijem i neformalnom okruženju, testiraju svoje limite i praktikuju zdrave životne navike. Pored toga, osjećaj radosti i zajedništva kada započnete utrku i ugledate svoje kolege koje vas bodre je neprocjenjiv. Nakon utrke slijedi zasluženo opuštanje, networking i uživanje u after work & run partyiju. Zajedno slavimo rezultate, pobjede, timski duh i zajedništvo uz gurmanske delicije i muzičke ritmove. Iz tih razloga, ovogodišnji B2B Run je događaj koji ne smijete propustiti", poručuje Miran Stambol, brend manager za Audi u kompaniji Porsche BH.

Audi B2B Run
Audi B2B Run

Porsche BH kroz svoju poslovnu praksu njeguje sportske principe, poput discipline, istrajnosti i težnje za pomjeranjem granica. Stoga i ne iznenađuje jaka dugogodišnja sinergija između brenda Audi i B2B Runa.

"Disciplina osigurava da se zaposleni pridržavaju ciljeva, procesa i etičkih standarda. Upornost promoviše otpornost, učenje iz neuspjeha i težnju ka poboljšanju. Želja za pomicanjem granica podstiče inovacije i bolje pozicioniranje u odnosu na konkurenciju. Integracijom ovih principa, kompanija Porsche BH njeguje profesionalizam, prilagodljivost, saradnju i dugoročan uspjeh", kazao je Stambol.

Audi B2B Run se u kratkom roku pozicionirao kao nezaobilazni događaj za bh. i regionalne kompanije iz različitih industrija i iz godine u godinu obara rekorde.

Audi B2B Run
Audi B2B Run

"U proteklim godinama utrka je okupila više od 6.000 uposlenika iz preko 200 kompanija različitih industrija, koji su zajedno istrčali više od 25.000 kilometara, te potrošili nevjerovatnih 1.250.000 kalorija. Iako je sport u fokusu, pravu pobjedu ipak odnose zajednička zabava, druženje, networking, team building i sve ono što čini jednu poslovnu zajednicu zdravom i uspješnom", pojašnjava Stambol.

Miran Stambol već godinama se bavi sportom, između ostalog i trčanjem od kojeg je zapravo i krenula ljubav prema sportu. Učestvuje u Audi B2B Run utrkama kao takmičar od samog početka i to sa zapaženim rezultatima. Podijelio je i svoja iskustva sa prošlogodišnjih utrka.

"Cilj mi je da testiram svoje granice"

"Do sada sam imao priliku učestvovati na utrkama organizovanim u našoj regiji, kao i na nekoliko europskih maratona, ali Audi B2B Run je zaista jedinstven događaj. Kroz poseban spoj sporta i neformalnog druženja, utrka jača korporativnu kulturu i zadovoljstvo uposlenika, te potiče uposlenike na usvajanje zdravih životnih navika, kako bi lakše savladavali privatne i poslovne izazove. Rado sam učesnik ove utrke kao takmičar, te mi je cilj da testiram i pomjeram svoje granice, upravo kako to radi i brend Audi", govori Stambol.

Audi je prepoznat kao premium brend na tržištu, usmjeren ka budućnosti i unapređenju tehnologija. Kao poslodavcu, ovom brendu je pružanje inovativnog poslovnog okruženja od velike važnosti.

"Inovacija je postala ključni pokretač u današnjem svijetu koji se brzo razvija, a njegovanje kulture koja je prihvaća i gradi može samo donijeti brojne prednosti. Audi je brend koji živi inovativnost kako kroz svoja vozila tako i kroz uposlenike koji stoje iza ovih uspješno realizovanih ideja", kazao je Stambol.

Održivo poslovanje je od velike važnosti za Audi, jer je ovaj brend posvećen promociji raznolikosti i uključenosti. Audi prepoznaje da održivost obuhvata ekološke, društvene i ekonomske aspekte, i ima za cilj da radi na način koji minimizira ekološki otisak, a istovremeno pozitivno utječe na društvo.

Audi B2B Run
Audi B2B Run

"Dajući prioritet održivim praksama, Audi ne samo da doprinosi očuvanju životne sredine, već i prihvata društvenu odgovornost i etičko poslovno ponašanje. Održivost služi kao vodeći princip za Audi, omogućavajući stvaranje dugoročnih vrijednosti, održavanju konkurentnosti i njegovanju pozitivnog imidža brenda na sve svjesnijem i ekološki prihvatljivijem tržištu", rekao je Stambol.

Ove godine obilježava se 40. godišnjica Audi Sporta. Tim povodom, ljubitelji ove Audi verzije mogu očekivati brojne novitete.

"Audi Sport GmbH je napisao pravu priču o uspjehu u posljednja četiri desetljeća. Sa strašću i timskim duhom, mnogi uzbudljivi projekti visokih performansi razvijeni su do spremnosti za proizvodnju, stvorena su emocionalna iskustva kupaca i postignuti su veliki uspjesi u motosportu. Audi je ostao vjeran sebi tokom svih ovih godina, uvijek je bio hrabar i odvažan za nove stvari. Taj duh inovativnosti karakterizira ga i danas. Želimo oblikovati budućnost mobilnosti u segmentu visokih performansi na održiv i progresivan način. Očekuje nas mnoštvo noviteta u narednom periodu koji će se sigurno svidjeti našim vjernim klijentima i ljubiteljima Audi Sporta", zaključuje Stambol.