Brending konferencija
17

Minhea Gheorghiu dolazi u Sarajevo i influensere prikazuje u novom svjetlu

Klix.ba
Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy i autor hit kampanje koja influensere prikazuje u novom svjetlu, dolazi u Bosnu i Hercegovinu.

Gheorghiu je odabrao takav pristup da sa svojim timom obradi temu individualnog uticaja i odnosa brend - potrošač, a da komunikaciju o influenserima postavi na sasvim drugačiji nivo od onog na koji smo navikli.

Baš u trenutku kad svi žele postati influenseri i uz pomoć društvenih mreža stići do slave, kad kompanije i kreativne agencije analiziraju uticaj influensera na makro i mikro nivou, Mihnea se odlučio da nam ovu temu predstavi iz drugog ugla.

Kampanju je realizovao maestralno i ostalo je malo onih koji nisu razmislili o stvarnom životu i modernom teretu koji su nam nametnule društvene mreže. Kampanja je inspirisala preispitivanje glamuroznosti svijeta influensera kojem svakodnevno svjedočimo u online okruženju.

U serijalu od nekoliko videoreklama, prikazujući najveće klišee društvenih mreža, Mihnea je prikazao sa kojim se to problemima susreću popularni influenseri, sugerišući pritom, između redova, da bi život mogao biti daleko jednostavniji ukoliko bismo sa sebe skinuli tu težnju i pritisak da i mi moramo biti "neko i nešto" na društvenim mrežama.

Ova kampanja predlaže nam da uživamo u jednostavnosti i realnosti naših svakodnevnih života, jer koliko god bili poznati na društvenim mrežama, prava moć zapravo leži u rukama pratitelja.

Na Brending konferenciji će 31.maja biti upriličen susret sa ovim kreativnim guruom, kako ga nazivaju otprilike svi koji su imali priliku raditi s njim. Svoje mjesto možete osigurati ovdje.