PROMO
0

Mercator BH pokrenuo kampanju: "Misli na sebe, biraj zdravo"

Sponzorirani članak
Zdrav način života i ishrana sve više postaje važan pokretač izbora namirnica koje su neophodne za održavanje balansa tijela i duha u današnjem veoma stresnom okruženju u kojem živimo.

Stvaranjem zdravih navika, pravilnom ishranom i vježbom, podstičemo naš organizam na pravilan i funkcionalan rad. U tome nam dosta mogu pomoći nutricionisti, koji spajaju užitak konzumiranja namirnica sa našim zdravljem, i uštediti nam vrijeme i novac. Vrijeme, kako bismo iz prve ruke dobili pravovremenu informaciju usmjerenu isključivo na naš režim ishrane, i novac kako ga ne bismo bacali na kupovinu raznih bespotrebnih suplemenata. Širina asortimana, kvalitet proizvoda i konstantni noviteti su okosnica kvalitetnog programa prehrane s ciljem održivog zdravog načina života.

"Kada govorimo o ishrani volim posmatrati hranu puno šire od onoga što dolazi na tanjiru. Hrana je vid samonjege i jako je bitno naučiti kako hrana utiče na svaki segment našeg zdravlja. Hrana utiče na naše fizičko, mentalno i emocionalno zdravlje. Sve je povezano. Ali, često u cijelom procesu zaboravimo uživati i to onda za posljedicu ima brzo odustajanje od usvajanja neke navike. Počinjemo hranu dijeliti na onu koja je zabranjena i onu koja je dopuštena. Na taj način gradimo loš odnos prema hrani. Fokusirajte se na promjenu koju želite postići i ono što želite postati u tom procesu i započnite realizaciju malim koracima svaki dan. Jedan korak svaki dan je 365 koraka u toku godine koje vode ostvarenju sve većeg cilja i onome što želimo postati u cijelom procesu. Za početak počnimo malim koracima sa što više duginih boja na tanjiru, cjelovitim i nutritivno bogatim namirnicama", ističe Aida Šabić, Life Coach za nutricionizam i zdravlje.

Mercator BH već godinama podstiče trend promjene načina ishrane uvodeći u svoj asortiman više od 1300 artikala zdrave hrane, 100% prirodnih, provjerene kvalitete. Ovaj put svojim kupcima daruje besplatne savjete u saradnji sa Aidom Šabić koja će nas voditi kroz ovaj projekt sa edukativnim i stručnim savjetima.

"Mercator u tome zaista ima najširu ponudu na tržištu. To je kompanija sa kojom dijelim iste vrijednosti i zaista mi je zadovoljstvo biti dio projekta koji radi na podizanju svjesnosti zdrave ishrane u cijeloj jednoj slagalici koja se zove zdravlje", izjavila je Aida.

U sklopu ove kampanje Mercator ujedno predstavlja i širinu asortimana zdrave hrane na svojim policama. Tu možete pronaći sve za dijetetski, dijabetski i sportski program ishrane, zatim sezonsko i eco organsko voće i povrće, te proizvode bez glutena.

"Mi u Mercatoru BH konstantno radimo na postavljanju novih trendova s ciljem kvalitetnijeg načina življenja, poslovanja ali i generalno procesa kupovine na tržištu BiH. Prije 4 godine krenuli smo sa donošenjem noviteta na tržište i razvoja novih kategorija u svom asortimanu te sada, nakon izvjesnog perioda na osnovu pokazatelja kretanja određenih kategorija kao što je i kategorija zdrave hrane ali i reakcijama potrošača, možemo reći da se isti cilj isplatio. Asortiman kategorije zdrava hrana je u stalnom porastu i veoma smo sretni što donosimo pozitivne trendove na bh. tržište i time svojim kupcima omogućavamo da na jednom mjestu mogu pronaći sve što im je potrebno kako bi svoje prehrambene navike učinili boljim. Cilj nam je i ubuduće raditi na podizanju svijesti o važnosti zdravijeg načina života i same ishrane te zajedno sa našim partnerima, a i kupcima, donositi bolje promjene na našem tržištu", izjavila je Irena Miličević Vukoja, Direktorica sektora marketing i PR Mercatora BH.

I zato Misli na sebe, biraj zdravo!