Dan nacionalnog zapošljavanja bit će održan širom Sjedinjenih Američkih Država.
McDonald's je slične akcije organizovao i proteklih nekoliko godina, ali nikad nije bilo planirano zapošljavanje ovolikog broja ljudi, piše Wall Street Journal. U proljeće prošle godine posao je na ovaj način pronašlo 13.000 ljudi.
Kompanija je počela promociju događaja u magazinima poput Peoplea i Us Weeklyja, kao i na društvenim mrežama. U kampanji se naglašava da su im potrebni radnici različitih profila, od onih koji rade na kasi do menadžera, a sve kako bi poboljšali svoj imidž.
Godinama se termin McJob koristi kao sleng koji označava nisku platu i beskonačno radno vrijeme. Sada su u McDonald'su odlučili staviti tačku na taj trend te ističu kako je većina današnjih vlasnika franšiza i upravitelja restorana svoju karijeru počela sa najnižih pozicija u firmi.
Ova korporacija zapošljava 1,7 miliona ljudi u 117 zemalja.