Lutrija BiH
0

Loto u novom ambijentu i uz novi slogan "Zamisli dobiješ!"

Sponzorirani članak
Popularna igra "Loto" Lutrije Bosne i Hercegovine će se od utorka 2. novembra javnosti predstaviti u novom, redizajniranom izdanju. Novi slogan "Zamisli dobiješ" stavlja akcenat upravo na igrače koji su svojim povjerenjem izgradili Loto brend.

"Igrači su osnovna pokretačka snaga ove igre, a novi Loto im se izravno obraća, golicajući im maštu i dajući poticaj da okušaju svoje sretne brojeve", izjavio je Edhem Pašukan, generalni direktor, Lutrije BiH.

Rezultati iscrpnog istraživanja, koje je provela Lutrija BiH, pokazuju da je Loto igra koja je već dugi niz godina sastavni dio života ogromnog broja Bosanaca i Hercegovaca i pruža im, kao aktivnim igračima, sjajnu zabavu.

Redizajnom je obuhvaćen logotip, studijska scenografija, grafika i animacije TV-emisije Loto, koja se i dalje emitira u dobrom poznatim terminima na programu Federalne televizije, utorkom i subotom.

Era novog Lota će biti najavljena kroz jednomjesečnu medijsku kampanju, koja vizualizira sretne dobitnike i njihova ushićena lica, lica koja prenose poruke drugačijeg, zabavnijeg i modernog Lota koje nude svima jednake šanse dobitka.

Kreatori novog vizuelnog identiteta su odabrali bijelu kao dominantnu boju, koja će ujedno biti i sastavni dio nove scenografije TV izvlačenja, a upotpunili su je već prepoznatljivim bojama Lutrije BiH – zelenom i crvenom. Pored nove scenografije, unaprjeđen je i koncept TV emisije koja je uz grafičko-vizualne elemente, dobila i novu dramaturšku liniju.

Sama igra nije pretrpjela promjene na sadržajnom nivou, već isključivo na formalnom, čime je napravljena jedna atraktivnija, konzistentnija i dinamičnija emisija.

Za gostujuće igrače u studiju je osmišljen prijatniji ambijent u kojem će, njima biti posvećeno znatno više pažnje, a njihovi dobici će biti još atraktivniji.

Pred nama je jedan novi Loto – moderan i zabavan. Zato odaberite svoje sretne brojeve i budite uz nas od utorka 2. novembra, poručuju iz Lutrije BiH.