Najveći promet zabilježen je u augustu, a najmanji u novembru, dok je dnevni najintenzivniji petkom, a najslabiji nedjeljom.
"Koliko god se cijena cestarine od 1,50 KM u početku činila preniska ili previsoka, rezultati iz 2008. pokazuju da je ona prihvatljiva za sve kategorije stanovništva. Urađene ankete kod korisnika autoceste pokazale su da 96 posto ispitanika podržava uvođenje i visinu autocestarine", navodi se u izvještaju o radu sistema naplate od 1. juna do 31. decembra 2008. Federalne direkcije za izgradnju, upravljanje i održavanje autocesta koji je Vlada FBiH prihvatila na posljednjoj sjednici.
Ukupan javni prihod ostvaren u otvorenom sistemu naplate cestarine u 2008. iznosio je 6.443.180 KM, a prosječni mjesečni prihod bio je 920.454 KM što je za 84,1 posto više od planiranog mjesečnog prihoda u 2008.
Evidentno je da ovakav otvoreni sistem naplate cestarine može osigurati minimalne prihode od 10 miliona KM godišnje, ali i da predstavlja dobru osnovu za uvođenje zatvorenog sistema naplate na dionici autoceste Jošanica - Kakanj, dužine 37 km.
Uvođenje zatvorenog sistema naplate cestarine na ovoj dionici, kako se dodaje u izvještaju, osiguralo bi minimalne javne prihode u visini od 20 do 25 miliona KM godišnje što bi već predstavljalo kvalitetnu osnovu i za kreditno zaduženje za finansiranje izgradnje novih dionica autoceste.
Federalna direkcija autocesta je već pokrenula izgradnju bočnih naplatnih mjesta Podlugovi i Visoko, a uskoro će pokrenuti i izgradnju montažno-demontažnog naplatnog mjesta Kakanj.
Očekuje se da bi zatvoreni sistem naplate cestarine mogao početi rad u drugoj polovini 2009.