Prilika u pandemiji
5

Korisnici potrošili nevjerovatnih 50 milijardi dolara kupujući aplikacije na Androidu i iPhoneu

A. B.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Čini se da su aktuelna kriza s koronavirusom i karantin utjecali na tržiše mobilnih aplikacija s obzirom na to da su ove godine zabilježeni rekordni prihodi.

The Street piše da je u prvoj polovini ove godine zabilježen rast kako preuzimanja tako i vremena provedenog u različitim mobilnim aplikacijama.

Korisnici su u prvoj polovini 2020. godine zabilježili potrošnju od 50 milijardi dolara putem prodavnica aplikacijama Google Play i App Store. Otkako je nastala pandemija, podaci pokazuju da su potrošači proveli zapanjujući broj sati u aplikacijama što je 27 posto njihovih sati tokom aprila i 1,6 milijardi sati ukupno u prvoj polovini ove godine.

Aplikacije koje spadaju u kategoriju zabave, finansija i plaćanja, produktivnosti rada u e-trgovine, zabilježile su neviđeni rast u prvoj polovini ove godine uz PayPal, Venmo, DoorDash, Zoom, Netflix i TikTok. Također je pokazan i znatan porast upotrebe u odnosu na isti period prošle godine.

Mobilna kupovina je u prvoj polovini godine premašila sva očekivanja i zabilježila ogroman rast e-trgovine te tako ostvarila rezultate koji bi se inače postizali godinama.

"E-trgovina je procvjetala u prvoj polovini 2020. godine, postigavši rast koji bi obično trajao između četiri i šest godina, a upravo su mobilni uređaji bili zaslužni za to", kazao je Lexy Sydow menadžer uvida u tržište.

Rast preuzimanja aplikacija, potrošnja i angažman doveli su do velikog procvata potrošnje mobilnih oglasa, čak i kada su se marketinški budžeti smanjili u cjelini.

Velika oglasna mreža je zabilježila rast plasmana oglasa američkog iPhone-a za 70 posto između januara i juna 2020. godine, a međuprostorni oglasi su bili najveći pokretač.

Međuprostorni oglasi porasli su za 205 posto u periodu od januara do juna te su na kraju tog perioda zabilježeni svi formati oglasa od 54 posto.

Rast mobilnih oglasa uslijedio je u općenito lošoj godini za oglašavanje i marketing s obzirom na pandemiju koja je "zatvorila" poslovanje i poremetila marketinške trikove.

Prema eMarketeru, svjetska potrošnja na digitalne oglase u porastu je za samo 2,4 posto u 2020. godini, što je najniža zabilježena stopa rasta.

Predviđa se da će ukupna potrošnja na oglase širom svijeta pasti za 4,9 posto.