Deseto izdanje
31

Konferencija Drive okupila više od 300 najznačajniijih HR stručnjaka iz zemlje i regije

E. Sk.
Johan Driessens (Foto: D. Ć./Klix.ba)
(Foto: D. Ć./Klix.ba)
Najveća regionalna Leadership & Talent konferencija Drive počela je jutros u Sarajevu. Fokus jubilarnog desetog izdanja konferencije Drive je na novim trendovima privlačenja i zadržavanja talenata.

Brojna publika u Kongresnom centru hotela Hills u Sarajevu s pažnjom je pratila konferenciju o vođenju i razvoju zaposlenika u organizaciji kompanije Kolektiv.

Uz slogan "Experience the future of work" i specijalno kreiran program te zvijezde predavače Drive 2019 donosi vodeće teme o Y i Z generacijama koje kroje tržište rada prema sebi i zahtijevaju promjene svijesti kada je riječ o brendu poslodavca (employer branding).

Tema današnje konferencije su, između ostalog, novi načini razmišljanja na tržištu rada, promjene u organizaciji kompanija, privlačenje i zadržavanje talenata, kao i employer branding.

Edin Mehić, osnivač kompanije Kolektiv - posao.ba poželio je dobrodošlicu prisutnima uz poruku da je ovo konferencija koja treba uvezati one koji znaju, one koji žele da nauče i one koji odlučuju, a sve u cilju što jačeg promovisanja HR profesije.

"Veoma sam ponosan na čak desetu konferenciju u nizu koju organizujemo. Krenuli smo sa željom da i sami naučimo, ali i da osvijestimo druge, uvežemo, pomognemo HRM-u. Često kada razgovaram s ljudima koji su u upravi kompanija pitam da li su među njima i HR profesionalci. Nije uvijek tako, a oni su veoma bitna stavka i trebaju biti tu. U tom smislu, govorimo o budućnosti, novim trendovima poslovanja. Ponekad trebamo da požurimo, da što prije uvedemo sve ono iz svijeta kod nas. A onda u razgovoru s mnogima vidim da se za manje od tri godine promijenilo sve na tržištu. Nekad nismo govorili o employer brandingu jer su bili drugi prioriteti, sada na to stavljamo jači fokus neko ikad. Donosimo inspiraciju, motivaciju i hvala vam, jer zajedno mijenjamo ono što možemo", kazao je Mehić.

Stručni dio konferencije započeo je inspirativnim i dinamičnim predavanjem Johana Driessensa, dobitnika nagrade "Globalni lider na području brendiranja poslodavaca 2018." koju dodjeljuje svjetska organizacija HR stručnjaka.

Johan je osnivač, generalni direktor, ali i šef za iskustvo i širenje entuzijazma kompanija Branded.Careers, tHRibebuilders i Djobby.com. Omogućio je uvid učesnicima u najatraktivnije elemente employer brandinga u svijetu i otvorio oči za novu viziju iskustva employer brandinga.

Driessens je tokom svog predavanja istaknuo da ljudi treba više da se opuste i uživaju u poslovima kojim se bave i da se više smiju.

U nastavku konferencije učesnici imaju priliku slušati i zanimljiva predavanja poput Transformacije HRM-a, Kako i zašto Employer branding, ali i temu još jedne zvijezde predavača, Christopha Fellingera koji je govorio o tome kako generacije Y i Z utječu na poslovanje organizacija i šta ih pokreće.

Ove godine nezaobilazna tema panel diskusije s regionalnim stručnjacima ove branše je kako zadržati radnu snagu, uz rješenja s terena.

Na ovogodišnjoj konferenciji, a u okviru Leadership i Talent Conference DRIVE 2019 bit će dodijeljena i priznanja za Najbolje HR prakse. Riječ je o projektima koje su kompanije implementirale u svom poslovanju te na taj način povećale kvalitet rada svojih radnika i poslovne rezultate kompanije.

Konferencija Drive je ove godine okupila više od 300 najznačajniijih HR stručnjaka iz zemlje i regije te stotine najjačih kompanija, od kojih su ekskluzivni partner konferencije NLB banka, partneri Unicredit banka, Alterna powered by Brian Tracy, Atria, Targer, Špica, Allure by lea, Sinkro, Oriflame, Jysk, Alma Ras i Hudhud pro. Kroz odličan spoj stručnih predavanja, panel diskusija, radionica te nezaobilaznog networkinga, ova konferencija je prezentirala nova znanja i informacije iz svijeta ljudskih resursa.