Nove usluge
0

Kompanije m:tel i Microsoft u Banjoj Luci ozvaničile partnerstvo

Klix.ba
S press konferencije u Banjoj Luci
S press konferencije u Banjoj Luci
Kompanije m:tel i Microsoft ozvaničile su novi nivo partnerstva jučer u Banjoj Luci. O značaju ovog partnerstva govorili su generalni direktor m:tel-a Marko Lopičić, zamjenik direktora i izvršni direktor za prodaju, usluge i marketing Logosofta, Sarajevo Damir Dizdarević, kao i direktor Microsoft-a BiH Omar Krivošija.

"Kompanija m:tel, kao jedna od ključnih članica Telekom Srbija grupe, kontinuirano radi na proširivanju usluga koje nudi svojim korisnicima te dosljednom praćenju svjetskih trendova u segmentu informacijskih tehnologija i komunikacija. Još prije nekoliko godina, uvidjeli smo da granica između IT servisa i komunikacijskih usluga nestaje, kao i da IT postaje sve bitniji kao ključna podrška poslovanju svake vrste", izjavio je Lopičić te dodao kako je m:tel, motivisan upravo time, prije tri godine kupio i Logosoft, jednu od najuspješnijih IT kompanija u BiH.

"Nakon toga, uslijedila je izgradnja naših vlastitih IT servisa, našeg vlastitog cloud-a te integracija sa cloud servisima Telekoma Srbija. Sve vrijeme, naš primarni cilj je bio i jeste da našim poslovnim korisnicima omogućimo sve ICT usluge na jednom mjestu, da ispravno razumijemo potrebe naših korisnika u segmentu IT servisa i komunikacija te da im ponudimo najbolju moguću sinergiju tih usluga. Rezultat kojem stremimo je da svaki naš korisnik bude maksimalno fokusiran na svoj primarni biznis, da u tome bude što uspješniji, a da mu ICT servisi m:tel-a budu najbolja moguća podrška u ostvarenju tih ciljeva", rekao je Lopičić.

On ističe da je želja m:tel-a da tu kompaniju korisnici počnu doživljavati kao "one-stop-shop" za sve potrebe koje imaju u segmentu informacijsko-komunikacionih tehnologija.

"Vjerujemo da m:tel danas, zajedno sa Microsoft-om i Logosoft-om, ima jedinstven potencijal, snagu i komparativnu prednost na tržištu BiH te da će to naši korisnici znati prepoznati", naglasio je Marko Lopičić.

Damir Dizdarević, zamjenik direktora i izvršni direktor za prodaju, usluge i marketing kompanije Logosoft, koji već deset godina ima i status Microsoft MVP stručnjaka, a od prije nekoliko mjeseci i status Microsoft Regional Director-a, ovom prilikom je govorio o značaju transformacije m:tel-a u modernu IKT kompaniju.

"Današnje ozvaničavanje partnerstva između m:tel-a i Microsoft-a te omogućavanje direktne prodaje Microsoft Cloud servisa m:tel korisnicima, predstavlja vrlo važan korak u procesu transformacije ovog telekoma. Pored akvizicije Logosofta, koja se desila još prije tri godine, te niza drugih koraka koje je m:tel preduzeo, ulazak u Microsoft CSP program dodatno potvrđuje opredijeljenost kompanije da svojim korisnicima ponudi sasvim nove vrijednosti i usluge koje do sada nisu bile tradicionalno vezane za telekom operatore. Ovakvim potezima m:tel pokazuje da ide potpuno u korak sa svjetskim trendovima u IT-u generalno, kao i da razumije kakve su poslovne potrebe korisnika. Granica između telekomunikacijskih i IT servisa odavno više ne postoji u praksi, pa se ona time gubi i u segmentu pružanja tih usluga. Veoma mi je drago što je i Logosoft dio ove, sasvim sigurno uspješne priče", rekao je Dizdarević.

Kako ovu saradnju vidi kompanija Microsoft i koje mogućnosti će od sada imati svi postojeći i budući korisnici kompanije m:tel, govorio je Omar Krivošija, direktor ove kompanije u BiH.

"Izuzetno nam je drago da je m:tel prepoznao potencijal saradnje sa Microsoft-om, kroz koju će omogućiti svojim poslovnim korisnicima da na jednostavan i povoljan način dođu do najmodernijih Microsoft rješenja u oblaku. M:tel će od danas kao Microsoft Cloud Solution Provider imati u ponudi Microsoft paket usluga i servisa sa osnovnim karakteristikama kao što su mobilnost, odnosno mogućnost rada s bilo kojeg mjesta i s bilo kojeg uređaja, značajno smanjenje troškova, produktivnost u poslovanju te značajno podizanje inovacijskog i transformacijskog potencijala kompanija", rekao je Krivošija.

Kompanija m:tel je i ovoga puta, ovim važnim partnerstvom, dokazala da svoje poslovne odluke bazira na potrebama svojih korisnika i globalnim svjetskim trendovima.