Kanski lavovi "režali" u Sarajevu: Lavovi za dušu, a kampanje za ljude

Klix.ba
4.3.2016. u 14:12
5
6
Kanski lavovi "režali" u Sarajevu: Lavovi za dušu, a kampanje za ljude
5
1/6
2/6
3/6
4/6
5/6
6/6
U sarajevskoj Vijećnici jučer je upriličen praznik kreativnosti - Kanski lavovi u Sarajevu, konferencija na kojoj su, u organizaciji Media Marketinga, učestvovali svi kreativci oglašivačkih agencija iz regije koje su do sada osvajale nagrade na istoimenom najprestižnijem svjetskom festivalu oglašivačke industrije, koji svake godine okupi oko deset hiljada kreativaca iz više od devedeset zemalja.
Uspješne kreativne koncepte, koje su agenciji McCann Skoplje 2009. donijele najprestižniju nagradu Zlatnog lava, te dvije godine kasnije, 2011. agenciji McCann Beograd Bronzanog lava, stučnoj javnosti regije, predstavnicima kreativne i oglašivačke industrije, marketinga i PR-a te medijima predstavili su, između ostalih, i Vladimir Dimovski, direktor operacija McCann Adriatic i Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd.

Lavovi, koji su potvrda mašte, kreativnosti i stručnosti, svakoj agenciji zasigurno donose svjetsku reputaciju i bude interes novih klijenata.

"Bilo je to ogromno iznenađenje za sve, mislim i u Srbiji čak, ne samo za McCann Beograd. Kampanje koje smo radili, koje su visoko kreativne i koje su, da kažem festivalske, uticale su da vrlo konkretni klijenti dođu sa rečima: Uradite mi isto ovako", istako je Vladimir Ćosić, kreativni direktor agencije McCann Beograd.

"Ja mogu da kažem da je agencija u ovom trenutku znatno veća od agencije koja je u tom trenutku dobila tog Zlatnog lava", konstatovao je direktor operacija McCann Adriatic, Vladimir Dimovski.

A kako je izgledalo samo osmišljavanje i realizacija koncepata, vrlo zanimljivim prezentacijama podijelili su vlasnici prestižnih Lavova.

Lav za dušu, a kampanja za testise naziv je predavanja u kojem se Dimovski osvrnuo na kampanju "Provjeri ih", rađenu za podizanje javne svijesti o raku testisa, nagrađenu Zlatnim lavom u kategoriji Medijski lavovi za najbolju medijski integrisanu komunikacionu kampanju.

Kako je osvojen Prvi beogradski lav u svom izlaganju prisjetio se Ćosić, a bronzanu statuu zavrijedila je kampanja “Niste sami”u kategoriji Novi mediji, kreirana i realizovana za Centar za prevenciju suicida.

U Vijećnici su govorili i kreativci iz ostalih agencija regije koje su se iz Kana kući vratile sa Lavom, te su prisutni mogli čuti predavanje posebnog gosta konferencije, Roba Dembitza, direktora korporativnog razvoja Međunarodnog festivala kreativnosti Kanski lavovi. Realizaciju konferencije pomogla je agencija McCann Sarajevo.

Najnovije
Najčitanije
Preporuke
Komentari (6)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...

Email adresa: (nije obavezno)

Tekst ispravke: