"Dobre ideje postoje, ali je pitanje ko ih ubija. Moja je teza da su to preduzeća i agencije", kazao je Repovš govoreći o ulozi oglašivača s jedne i agencija sa druge strane u trenutnoj situaciji suženih marketinških budžeta i primjenjenih uslova rada.
On je kritički naveo razloge zbog kojih dobre ideje uglavnom ne stignu da budu rođene, a i kada dožive prezentaciju, ideje ne stignu do realizacije. Posebno je izdvojio neiskusni menadžment sa nedovoljnim znanjem i autocenzuru samih kreatora, koji se, u strahu da bi njihove ideje donosile loše rezultate, zadržavaju na prosječnim.
Sa novim tehnologijama, po njegovim riječima, dolaze i novi komunikacijski kanali, stvari se svakodnevno mijenjaju i sa tim promjenama i trendovima treba biti u toku.
Krizu, smatra Repovš, nismo iskoristili kao šansu zbog toga što ljudi teško prihvataju izazove plašeći se neuspjeha.
Govoreći o odnosu firmi u regiji prema korporativnom dizajnu, Repovš je kazao da je on različit jer neki zapravo ne razumiju šta je to.
"Neki smatraju da je to logotip koji napravi dobar dizajner i ne shvataju da je to složen posao koji obuhvata istraživanja, testiranje, kao i prepoznavanje komunikacijskih sistema, arhitekturu robnih marki i drugo", kazao je Repovš.
Marketinški guru Jernej Repovš jedan je od ključnih utemeljitelja advertisinga na području bivše Jugoslavije i Republike Slovenije.