Investicije
3

SBF: Jugoistočna Evropa može stvoriti brend pod Halalom

Piše: Er. M.
Foto: Arhiv/ Klix.ba
Foto: Arhiv/ Klix.ba
Aldin Dugonjić iz Agencije za Halal certificiranje kazao je na Sarajevo Business Formu (SBF) kako se u regionu Jugoistočne Evrope može stvoriti brend pod Halalom i kako je još više treba ulagati u Halal industriju.

Na Sarajevo Business Forumu organizovan je i panelu koji se odnosi na poljoprivredu i prehrambenu industrije.

S obzirom na sve kontroverze vezane za GMO hranu, Aldin Dugonjić iz Agencije za Halal certificiranje kazao je da se halal definiše kao "sistem života koji je Bog podario".

On je dodao kako više treba investirati u Halal industriju jer su muslimani populacija koja raste, a generalno i zbog toga što se Halal između ostalog ne odnosi samo na muslimane. On je kazao kako će izbjeglice koje u potrazi za boljim životom i sgurnosti stižu u Evropu postati potrošači te da i to treba uzeti u obzir.

Što se tiče naše regije, on je kazao kako u ovom dijelu Evrope imamo oko 180 certificiranih Halal proizvođača.

Direktor kompanije MS&WOOD Muhamed Pilav kazao je da je njemačka privredna komore za Hrvatsku i BiH danas prezentovala istine o ulaganju u BiH.

Istraživanje je naime radila nezavisna agencije i iz njega se vidjelo da se isplati ulagati u BiH, te da je većina ambijenata pozitivna iako je potrebno određene stvari popraviti.

On je kazao kako su neke od prednosti naše zemlje to što BiH nije zagađene kao neke druge države, zatim što imamo vrijedne i obrazovane ljude, vodu, hranu i šume.

"To u sinergiji daje ogromne efekte, a svi ti resursi iskorišteni su 10 posto", kazao je Pilav.

Smtram da će za deset godina hrana biti vrednija i od zlata i od nafte, a Sarajevo Business Forum iskoristio je i kako bi pozvao investitore da zajedno s njima ulažu u BiH.