Konačno završena rekonstrukcija Karaule, vozači dobili četiri kilometra moderne ceste

Konačno završena rekonstrukcija Karaule, vozači dobili četiri kilometra moderne ceste
170
A. K.
22.11.2019. u 14:04
104
komentara
170

dijeljenja
Konačno završena rekonstrukcija Karaule, vozači dobili četiri kilometra moderne ceste
Radovi na dionici kojom se zaobilazi sabraćaj preko planinskog prevoja Karaula u potpunosti su završeni, a vozači koji iz Sarajeva idu za Tuzlu prolazit će novom modernom saobraćajnicom.
Završetkom treće faze radova na magistralnoj cesti M-18 Tuzla – Sarajevo, dionica Kladanj – Podpaklenik, kompletirani su svi radovi na izgradnji prevoja Karaula. Ovim je otvorena i posljednja dionica na ovom prevoju i stavljena je na upotrebu učesnicima u saobraćaju.

Okončanjem ove faze radova ukupna dionica puta od Tuzle prema Sarajevu skraćena je za tri kilometra, a vozači su dobili 4,5 kilometara moderne ceste sa tri trake, od kojih je jedna predviđena za kretanje sporih vozila.

Ukupna niveleta saobraćajnice spuštena je za 120 metara, što je vrlo značajno za odvijanje prometa na prevoju Karaula, pogotovo u zimskim uvjetima.

Ugovor za završetak radova na izgradnji magistralne ceste M-18, dionica Kladanj - Podpaklenik na prevoju Karaula za treću fazu potpisan je 2. februara 2018. godine s izvođačem JV Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo & ŽGP d.d. Sarajevo, a vrijednost 9 miliona i 974 hiljade KM.

Foto: JP Ceste FBiH Foto: JP Ceste FBiH


Kako su kazali iz Javnog preduzeća Ceste Federacije BiH, kompletan projekt rekonstrukcije ove dionice izvodio se u tri faze te je obuhvatio izgradnju mostova M11 i M12, izgradnju tunela Karaula ukupne dužine 902 metra i trase ispred i iza tunela od 1.195 metara te izgradnju dodatnog dijela trase dužine 1,5 kilometara i mostova M13 i M14.

Inače, radovi na magistralnoj cesti Sarajevo - Tuzla počeli su 2014. godine, a prva faza projekta podrazumijevala je izgradnju mostova M11 u dužini od 140 i M12 u dužini od 145 metara. Radovi su završeni iste godine, a izvođač je bila kompanija Hering iz Širokog Brijega. Ukupna vrijednost ugovora iznosila je 2 miliona, 297 hiljada i 328 KM za most M12 i 2 miliona, 447 hiljada i 195 KM za most M11.

Nakon toga je uslijedila realizacija druge faze kroz koju je izgrađen tunel Karaula ukupne dužine 902 metra i trase ispred i iza tunela ukupne dužine 1.195 metara. Konačna dužina ove faze zajedno s tunelom iznosi dva kilometra, a izvođač radova je bila austrijska kompanija Strabag AG, Spittal. Radovi su završeni 2016. godine, a ugovorena vrijednost izgradnje trase i tunela, uključujući opremu tunela, iznosila je 24 miliona i 257.000 KM.

Ukupna vrijednost tri faze projekta je 38,9 miliona KM.
Prijavi grešku


Komentari (104)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...