Investicije
0

FOTO / Dm u BiH: Investicije i nova radna mjesta obilježili proteklu godinu

Klix.ba
U Sarajevu je danas za predstavnike medija svoja vrata otvorio Distribucijski centar kompanije dm drogerie markt d.o.o., a u povodu predstavljanja rezultata poslovanja ove kompanije u poslovnoj godini 2011/2012.

Dm je prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine već šest godina i bilježi rast prema svim relevantnim pokazateljima. Otvaranje Distribucijskog centra u Blažuju najznačajnija je investicija ove kompanije u protekloj poslovnoj godini. U opremanje prostora ukupne površine preko 4.600 m2, kapaciteta 7.000 artikala na 3.600 paletnih mjesta, uloženo je preko 1,5 miliona KM.

"Distribucijski centar smo opremili s najkvalitetnijom opremom, koja zadovoljava vrhunske logističke kriterije. Svakim danom radimo na optimizaciji radnih procesa i upravo je to bio razlog za pokretanje još jednog projekta, implementaciju novog informacijskog sistema za upravljanje radom skladišta. Isti će nam omogućiti još efikasnije korištenje skladišnog prostora, upravljanje zalihama i tokovima robe, a sve u cilju pružanja što kvalitetnije usluge našim kupcima", pojasnila je Emina Mušinović, voditeljica resora Informatike i logistike dm-a.

Pored toga, dm je u protekloj poslovnoj godini obogatio svoju prodajnu mrežu s osam novih prodavnica kojih danas u Bosni i Hercegovini ima ukupno 48. Ovim investicijama, ukupne vrijednosti preko 6 miliona KM, kompanija je stvorila uslove za zapošljavanje 93 nova zaposlenika u prodavnicama, skladištu i centrali, što je povećanje ukupnog broja zaposlenika od 32% u odnosu na prošlu godinu.

"U poslovnoj godini 2011/2012., koja za nas završava u septembru, ostvarili smo promet od preko 83,2 miliona KM, što predstavlja povećanje od skoro 14% u odnosu na prošlu poslovnu godinu. Ove brojke rezultat su rada 382 zaposlenika, u koja konstantno ulažemo kvalitetnim programima edukacije, a sve u cilju zadovoljstva preko 17.000 kupaca, koliko ih u prosjeku dnevno posjeti naše prodavnice širom Bosne i Hercegovine", izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a za Bosnu i Hercegovinu.

"Čovjek je ključan faktor poslovanja u dm-u, bilo da se radi o kupcu, zaposleniku ili partneru. Tako nam je petu godinu zaredom dodijeljeno priznanje za najpoželjnijeg poslodavca prema istraživanju portala Posao.ba. Ove godine dm je zauzeo 3. mjesto", riječi su Adise Huskić, voditeljice regije i resora Ljudski resursi.

Održiv razvoj i društveno odgovorno poslovanje su za dm izuzetno važne teme. Društvenu odgovornost u protekloj poslovnoj godini dm je iskazao i kroz dvije kampanje. Posebnu pažnju privukla je kampanja "Ja čuvam okolinu" usmjerena ka jačanju ekološke svijesti građana. Cilj kampanje je bio smanjiti potrošnju plastičnih srednjih vrećica za 50%, a njen uspjeh potvrđen je rezultatom koji govori da je u periodu od aprila do danas potrošnja srednjih plastičnih vrećica pala za preko 70%.

Ovom rezultatu doprinosi činjenica da kupci u dm-u imaju mogućnost birati alternativna trajna rješenja poput platnenih cekera i trajnih torbi. dm je u sklopu ove kampanje nagradio tri škole u Bosni i Hercegovini za najbolje nominirane ekološke projekte.

Kampanjom pod nazivom "Djeca sunca" dm je tokom juna ove godine podsjetio na važnost prevencije i pravilne zaštite kože od sunca, organizujući dermatološke preglede u Sarajevu i Banjoj Luci te donacijom paketića za djecu u vrtićima s proizvodima za njegu i edukativnim brošurama.

Praćenje trendova moderne komunikacije ogleda se kroz dm Facebook i web-stranicu. Za relativno kratko vrijeme dm Facebook stranica dobila je preko 36.000 vjernih fanova, a njen kvalitet prepoznali su i članovi stručne komisije projekta WebAward.Me 2012 te dm-u dodjelili nagradu za najbolji Facebook Fan Page u Bosni i Hercegovini.

"Dm je brend koji se jednostavno voli što pokazuje i činjenica da je broj kupaca koji koriste pogodnosti 'Svijeta prednosti' porastao skoro 60% u odnosu na prošlu poslovnu godinu. Također, svaka druga beba rođena u BiH član je programa lojalnosti babybonus", istakla je Admira Isaković, voditeljica regije i resora Nabava i marketing.

Pored trendova moderne komunikacije dm ide ukorak i s trendovima razvoja informacionih sistema. Tako je nakon implementacije SAP aplikativnih rješenja u junu tekuće godine, dm prvi u Bosni i Hercegovini primjenio EDI tehnologiju koja podrazumijeva elektronsku razmjenu narudžbenica, otpremnica, primki, računa i drugih dokumenata između aplikacija partnera, uz minimalnu ljudsku intervenciju.

Dm drogerie markt d.o.o. dio je koncerna koji uspješno posluje u 12 evropskih zemalja čemu svjedoči 6.872 miliona eura ostvarenog prometa u poslovnoj godini 2011/2012.

"Za narednu godinu planiramo otvaranje novih prodavnica u Bosni i Hercegovini, ulaganje u nove informacijske tehnologije i nastavak društveno odgovornog djelovanja u zajednici putem različitih projekata. Posebno mjesto u našim planovima zauzima proces trajnog usavršavanja naših zaposlenika jer je kompetentnost i ljubaznost dm zaposlenika preduvjet da bi se kupac i u budućnosti osjećao ugodno i zadovoljno u dm-u", zaključio je Šlosel.