Revizija
0

BiH platila 200.000 KM za turistički spot na CNN-u

SRNA
Agencija za unapređenje stranih investicija BiH platila je 200.000 KM za turistički spot BiH, koji se šest mjeseci prikazivao na CNN-u, konstatovano je u izvještaju o reviziji za prošlu godinu, koji je provela Kancelarija za reviziju institucija BiH.

Pomoćnik direktora u Agenciji za unapređenje stranih investicija Jasna Kulić pojasnila je da je jedna od djelatnosti ove agencije i unapređenje imidža BiH u svijetu, jer se time šalje poruka investitorima da je BiH područje u koje je dobro investirati.

"Procjene su da je spot imao značajan efekat, s obzirom na to da su neke zemlje nakon BiH uradile identičan posao", naglasila je Kulićeva za sutrašnji "Fokus".

U izvještaju se navodi i to da je budžet Agencije za prošlu godinu odobren u iznosu od četiri miliona KM, a realizovan u iznosu od 3,7 miliona KM. Od ukupnog budžeta više od četvrtine je utrošeno na plate zaposlenih i putne troškove.

Na plate je utrošeno je 671.000 KM, dok je za nadoknade troškova zaposlenih izdvojeno 262.000 KM. Na prevoz i putovanja potrošeno je 150.000 KM.

Pod stavkom tekući grantovi navodi se da je Fond za podršku starnim investitorima iznosio dva miliona maraka, koliko je i utrošeno za tu namjenu.

Revizori su upravi ove agencije zamjerili to što procedura izbora dobavljača za nabavku avio-karata nije bila provedena u skladu sa zakonom, u situaciji kada su troškovi prevoza u inostranstvu ostvareni u iznosu od 43.000 KM.