biznis
0

Inovativne limenke na tržištu napitaka

FENA
Foto: Arhiv
Foto: Arhiv
Nova limenka s unutrašnjom pregradom omogućava pakovanje dva različita napitka u jednu ambalažu, što će biti od koristi i potrošačima i proizvođačima pića, tvrdi izumitelj te inovacije Španac David Guispe Gonzales koji je taj pronalazak i patentirao.

Nova aluminijumska limenka ima i dva mehanizma za otvaranje koja omogućavaju ispijanje sadržaja iz željene pregrade, ili istovremeno iz obe, kako bi se dobila mješavina pića, objavljeno je na jednom specijaliziranom internet siteu za prehrambene proizvode.

Izumitelj tvrdi da će limenka sa dva pića pružiti potrošačima koji žele miješano piće, kao, na primjer, limunadu i pivo, jeftiniju alternativu u odnosu na sadašnju kupovinu dvije limenke, ili limenke i boce.

U međuvremenu je njemački proizvođač limenki "Ball Packaging Europe'' nedavno pustio na tržište limenku koja se ponovo može zatvoriti i koja, kako tvrdi, može izmijeniti tržište limenki za pića.

Aluminijumska limenka "bol resealable end" sadrži mehanizam čijim se jednostavnim okretanjem otvor ponovo zatvara. Ta nova vrsta limenke, razvijena u saradnji sa "Coca-Colom" i holandskom firmom "Bound2B B.V.", u martu ove godine je zvanično puštena na tržište Francuske s "coca-colinim" energetskim napitkom "Burn''.

Limenke su veoma popularne kod ljubitelja napitaka jer su lake za rukovanje, lako se otvaraju, brzo se hlade i nisu lomljive. Sadržaj u njima također ostaje svjež, ali je jedini nedostatak taj što se tradicionalne limenke ne mogu ponovo zatvarati kad se jednom otvore.

Kompanija tvrdi da novi oblik otvarača koji se može opet zatvoriti potpuno štiti sadržaj od svjetlosti i gasova i omogućava mu dug rok trajanja.