biznis
25

Imperial Tobacco: Da li izgubljena bitka znači i izgubljen rat?

Klix.ba
Da li izgubljena bitka znači i izgubljen rat? Odgovor na ovo pitanje dobit ćemo od Kemala Jakića, direktora vodeće duhanske, internacionalne kompanije Imperial Tobacco u BiH.

Naime, Jakić će na prvom FMCG Summitu govoriti o tome kako napraviti najbolji route to route market u BiH. Također će predstaviti značaj i ulogu tržišta Bosne i Hercegovine za internacionalne kompanije, te šta odgovorni i svi uposleni u bh. ograncima mogu uraditi da zaustave negativne trendove zatvaranja kompanija.
Iskustvom i bogatom karijerom od komercijaliste do generalnog direktora svojim govorom pokušat će da podigne svijest o značaju prisustva MNC u BiH, a posebno će se osvrnuti na bitnost zadržavanja menadžerskih pozicija.

Nadamo se da će Jakić dokazati da izgubljena bitka ne znači i izgubljen rat i da još uvijek ima nade da se sve internacionalne kompanije koje su zatvorile svoje operacije u BiH ponovo vrate na naše tržište.

InStore magazin i Business Academy koji su sastavni dio kompanije Altermedia d.o.o, 16. aprila održat će u Kongresnom Centru Terme Ilidža, FMCG Summit. Učesnici FMCG Summita su predstavnici kompanija: Veleposlanstvo Republike Slovenije, Konzum, Bingo, Coca- Cola, Nestle, Johnson&Johnson, Atlantic Grupa, Perutnina Ptuj, TDR d.o.o., HT ERONET, Nelt, AS Group, Megamix, Planet, Spanish Market, Ledo, Dukat, Deltatrade d.o.o., Megatrade d.o.o., Zvijezda, Sarajevski kiseljak, Sarajevska pivara, Bosnalijek, Student, Mališić export-import d.o.o., Menprom d.o.o, Orbico, Led Media d.o.o., MBI Development d.o.o., iNovine BiH d.o.o.Trgošped d.o.o., Banjalučka pivara ad, Unilever, LRC Kreditni biro, Reckit Benckiser, dm, Podravka d.o.o., Imperial Tobacco, Halilović.ba /Renault, Dara d.o.o, GfK, Nielsen, Mediana i InStore magazin.

Medijski sponzori su: Klix, RSG Group, Hayat, Face TV, Obn, ATV, Dnevni list i Nova oprema.