Unosna prodaja virtuelnih predmeta
0

Igra FarmVille podigla vrijednost kompanije Zynga na 6,6 milijardi eura

Sarajevo-x.com
Kompanija Zynga, koja se već tri godine bavi igrama namjenjenim društvenim mrežama, postala je još jedna kompanija koja vrijedi više milijardi, piše Daily Mail.

Najpoznatije igre kompanije Zynga su FarmVille i CityVille. Njena vrijednost je za razliku od prošle godine porasla čak četiri puta i sada iznosi 6,6 milijardi. To nije loš rezultat za mladu kompaniju koja prodaje virtualne predmete putem interneta.

Kompanija Zynga je imala pomoć kompanije Apple i društvene mreže Facebook, jer je izuzetno popularna igra FarVille dostupna na Facebooku, kao i putem aplikacije na iPhoneu.

Dok je mnoge igrice kompanije Zynga moguće igrati potpuno besplatno, dio igrača troši pravi novac kako bi kupili virtuelne predmete. To je pretvorilo kampaniju Zynga u pravog obrtnika novca, jer sada ima oko 1.500 zaposlenika. Zynga je posljednja u redu digitalnih medijskih grupa koje se nadaju profitu od interneta.

Procjena vrijednosti kompanije Zynga je uslijedila nakon procjene vrijednosti društvene mreže Facebook koja vrijedi 35,6 milijardi eura. Prošle je sedmice mikrobloging servis Twitter procjenjen na 8,9 milijardi eura, baš u vijeme kada su se pojavile špekulacije da pregovora Googlea i Facebooka o kupovini ove internet-stranice. No, kritičari su i dalje skeptični prema Twitteru, jer je tek nedavno dogovoreno da se dopusti reklamiranje, a prošle je godine ostvaren prihod od samo 35,6 miliona eura.

Vezani članci