Od 2014. godine
12

Igra Candy Crush Soda Saga zaradila dvije milijarde dolara

S.H.P.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Candy Crush Soda Saga zaradila je dvije milijarde dolara od svog lansiranja 2014. godine, navodi se u izvještaju analize tržišta Sensor Tower.

Soda Saga prvi je dio Kingove Candy Crush Sage, koja je objavljena za mobilne uređaje 2012. godine. Od Soda Sage, franšiza je imala još dva nastavka: Candy Crush Jelly Saga koja je izašla 2015. godine i Candy Crush Friends Saga koja je izašla 2018. godine.

Candy Crush Soda Saga je većinu novca zaradila u Sjedinjenim Američkim Državama, tačnije 1,1 milijardu dolara od ukupno dvije milijarde.

Ovu igru je instaliralo 410 miliona ljudi, njih 76 posto dolazi s Google Playa. Međutim Apple korisnici troše više od Android korisnika. Prosječni korisnik iPhonea potroši 9,37 dolara na ovu igru u poređenju s 3,24 dolara koliko troše vlasnici Androida.

Ova serija igara pomogla je Kingu da postane toliko veliki da je Activision Blizzard 2016. godine kupio ovu kompaniju za 5,9 milijardi dolara.