Pale dionice
19

Hoće li bojkot velikih kompanija uništiti Facebook

L. P.
Ilustracija: Shutterstock
Ilustracija: Shutterstock
Nakon što su se mnoge svjetske kompanije, uključujući Coca-Colu, Levi’s i druge odlučile na "zamrzavanje" oglašavanja na Facebooku, mnogi analitičari su se zapitali može li ovaj potez uništiti Facebook.

S obzirom na to da veliki priliv novca ovoj društvenoj mreži dolazi upravo od oglašavanja, odgovor je da, piše BBC. David Cumming, predstavnik kompanije Aviva Investors tvrdi da gubitak povjerenja, ali i uočena odsutnost moralnog kodeksa uveliko utječu na finansijsko uništavanje Facebooka.

Ipak, ono što bi Facebook potencijalno moglo "spasiti" jeste činjenica da mali biznisi sebi ne mogu dopustiti nereklamiranje jer je, prema riječima Mata Morrisona iz agencije Digital Whiskey, Facebook idealna platforma mnogim manjim kompanijama za lobiranje.

Prošlog petka cijena Facebookovih dionica opala je za 8 posto, što je osnivača ove društvene mreže osiromašilo za čak šest milijardi dolara. No, ovo nije prvi ovakav slučaj. U sličnoj situaciji našao se i YouTube 2017. godine. Naime, velike korporacije tada su se također odlučile na stopiranje oglašavanja zbog, kako se navodilo, postavljanja reklama tik uz homofobične videosnimke. No, tri godine kasnije na ovu se aferu skoro pa u potpunosti zaboravilo te YouTube trenutno neometano djeluje.

Na koncu, ako bojkot Facebooka potraje do jeseni, odnosno, ako se bojkotu pridruži još korporacija, ovo bi, tvrdi se, mogla biti ključna godina za društvene mreže. A, činjenica je da nijedna korporacija svoj kapital ni iz jednog razloga neće dovesti u pitanje.