Objavljeni gubitak je skoro dvostruko veći nego u istom periodu prošle godine. Prodaja Panasonicovih proizvoda opala je za 8,8 posto, najviše zbog loših rezultata prodaje televizora sa ravnim ekranima.
Kompanija navodi da je u istom periodu ostvarila operativni profit od 1,31 milijardi dolara i da je to rezultat smanjenja "fiksnih i materijalnih troškova", prenio je AFP.
Panasonic, poput ostalih japanskih konkurenata Sonyja i Sharpa, bilježi pad prodaje usljed slabljenja svjetske privrede, zbog čega vrši restrukturisanje kompanije, što za sada dodatno povećava gubitke.
Sharp je danas objavio da je njegov neto gubitak u periodu od aprila do decembra prošle godine bio 4,6 milijardi dolara.
Agencija za kreditne rejtinge Fitch u novembru je prvi put umanjila status Panasonica i Sonyja na najniži nivo - "smeće".
Japanski elektronski sektor trpi posljedice jakog kursa jena, pada potražnje na ključnim izvoznim tržištima, veoma jake konkurencije i strateških grešaka iz prošlosti, zbog čega je njihovo finansijsko stanje katastrofalno.