Za ovo istraživanje upit je poslat 20 značajnijih distributera/prodavaca tržišta bijele tehnike u Bosni i Hercegovini.
Istraživanje je provedeno metodom face to face na osnovu upitnika koji je sadržavao pitanja koja se odnose na ličnu procjenu prodavača - distributera bijele tehnike. Pitanja su se ticala investiranja u izgradnji brenda, njegovoj ekonomičnosti, garanciji, dizajnu te jedne od glavnih kompetentnih vrijednosti, a to je kome bh. kupac poklanja svoje povjerenje kada su u pitanju brendovi bijele tehnike koji su etablirani na BH tržištu.
Ponuđeni brendovi bili su: Gorenje, Beko, LG, Indesit, Bira, Samsung, Bosch, Ariston, Zanussi, Elektrolux, Nešto drugo.
Na osnovu analize odgovora 13 distributera/prodavača i dobijenih rezultata saznali smo da najveću zastupljenost na tržištu bijele tehnike ima Gorenje, drugo mjesto zauzima Beko, a treće mjesto Indesit.
Razlozi za najveću zastupljenost spomenutih brendova su servisna usluga, historijska prepoznatljivost brenda, garantni rok i kvalitet.