General Motors, proizvođač automobila koji je na glasu kao veliki nacionalni oglašivač u SAD-u, odlučio je obustaviti daljnje oglašavanje na Facebooku, jer su zaključili da reklame nemaju učinka.
Kompanija će nastaviti s korištenjem društvene mrežne kroz besplatnu promociju na korisničkim stranicama, a novac će usmjeriti u druge reklamne kanale.
Ova vijest dolazi u najgore moguće vrijeme za Facebook, s obzirom na to da se bliži inicijalna ponuda dionica, te može utjecati na njihovu visinu.
Vijest se uklapa u predviđanja analitičara da je Facebookovo poslovanje doseglo najvišu tačku, te da više nema mjesta za rast.
Možda vas zanima
Govorila o problemima
Jedna od najuspješnijih porno zvijezda nije bila zadovoljna zaradom: "To nije uredu"
Pripreme za crveni tepih
Jelena Đoković kao Ristana iz "Srećnih ljudi": Komična montaža dijeli se mrežama
Talentovana bh. muzičarka
Esma Numanović predstavila album prvijenac: "Blista" je prava muzička poslastica
Vezani članci