Finansije
0

Rast kvartalne dobiti ASA Osiguranja

FENA
ASA Osiguranje kao članica ASA grupacije zabilježilo je blagi rast dobiti u prvom kvartalu 2011, saopćeno je iz ovog osiguravajućeg društva.

Prema preliminarnim podacima nadležne Agencije za nadzor, ostvareno tržišno učešće osiguranja ASA Osiguranja iznosi 3,53 posto, dok je prošle godine u isto vrijeme to učešće iznosilo 3,49 posto.

Policirana premija iznosi 2.507.083,53KM, što predstavlja povećanje od 6 posto u odnosu na isti period protekle godine.

"Za nas su ovi podaci ohrabrujući, jer uprkos teškoj situaciji i recesiji nastavljamo poslovanje, sa tendencijom poboljšanja“, kaže direktor ASA Osiguranja Nedim Gavranović, te dodaje kako rade na pružanju što kvalitetnijih i inovativnijih usluga klijentima.

"Cilj nam je ispunjavanje svih obaveza u ugovorenim rokovima, kako prema osiguranicima, tako i prema ostalim poslovnim partnerima. Želimo biti prepoznati po kvaliteti i profesionalnosti“, dodaje Gavranović.

ASA osiguranje kao jedna od najmlađih osiguravajućih kuća u BiH, počela je rad sa timom od pet ljudi u oktobru 2007. godine.

Dosadašnji period poslovanja je obilježen brzim razvojem prodajne mreže i ostvarivanjem premijskog prihoda, ali isto tako i sistematičnim razvojem svih službi neophodnih za kvalitetan rad osiguravajućeg društva.

Razvijanje novih usluga je kontinuirano, što uključuje i elektronski pristup klijenta svom računu.

Danas ovo osiguravajuće društvo ima 81 zaposlenika, šest podružnica, 25 kancalarija i oko 17 zastupničkih prodajnih mjesta.

ASA Osiguranje aktivno radi na razvijanju novih usluga koje bi trebalo da omoguće klijentima elektronski pristup svom "računu“ kod ovog osiguravajućeg društva kako bi znali koliko imaju polica, koje vrste, koliko je šta plaćeno odnosno koliko duguju, kada treba da plate, stanje obrade njihovih odštetnih zahtjeva i slično.

Ovaj vid usluge bi trebao da zaživi krajem ove godine.

"Kompjuterski program koji koristimo je specijaliziran za potrebe osiguravajuće djelatnosti, neživotnog i životnog osiguranja“, dodaje Gavranović.

Ističe kako se u cilju pružanja što kvalitetnijih i inovativnijih usluga svojim klijentima, planovi za ovu godinu, pored aktivnog rada na rastu premije i povećanju tržišnog učešća, odnose i na poboljšanje internih procesa kao i kontinuiranoj edukaciji zaposlenika koja se provodi unutar i van kuće.

Ova kompanija značajno podržava edukaciju zaposlenika stipendiranjem dodiplomskih i postdiplomskih studija, kao i raznih seminara.