Finansije
3

ProCredit Bank otvorila prvu "bezgotovinsku poslovnicu" u BiH

ProCredit Bank je u toku 2015. godine, u sklopu svih svojih poslovnica uvela Zone 24/7, u kojima je klijentima omogućen pristup bankarskim uslugama 24 sata, 7 dana u sedmici.

Ove godine, kao banka koja svoje usluge konstantno unaprijeđuje i prilagođava potrebama klijenata, ProCredit Bank je otvorila prvu poslovnicu koja je u potpunosti operativna bez upravljanja gotovinom od strane osoblja banke.

Poslovnica ProCredit Bank na Stupu predstavlja inovaciju u bankarskom poslovanju na području Bosne i Hercegovine. Ovo je prva poslovnica jedne banke u BiH koja posluje po principima bezgotovinskog poslovanja, tj. bez potrebe obavljanja gotovinskih transakcija na šalteru i bez upravljanja gotovinom od strane Savjetnika za klijente. Istovremeno, u poslovnici se mogu obavljati sve bankarske transakcije kao u bilo kojoj drugoj poslovnici ProCredit Bank u BiH, na uređajima u Zoni 24/7.

Osnovu koncepta "bezgotovinske poslovnice" čini upravo Zona 24/7, posebno značajna za klijente preduzetnike, mala i srednja preduzeća, a koja im bez vremenskog ograničenja, stavlja na raspolaganje bankomate za isplatu i uplatu gotovine, depozitne sefove za pologe pazara te terminale za elektronsko bankarstvo i informisanje o uslovima i ponudi banke. Druga odlika "bezgotovinske poslovnice", kao i u ostalim poslovnicama, je prisustvo Savjetnika za klijente, u toku radnog vremena poslovnice, a koji su na raspolaganju klijentima isključivo za savjetovanje o njihovim finansijskim potrebama, štednji ili investicijama za razvoj biznisa. Ono što ovaj koncept omogućava Savjetnicima za klijente ProCredit Bank jeste da se u potpunosti posvete savjetovanju klijenata, bez istovremenog provođenja platnih transakcija i sličnih poslova operativne prirode.

"Kada govorimo o konceptu „bezgotovinske poslovnice", pored kvalitetnijeg pristupa klijentima, moramo naglasiti i aspekt sigurnosti. Svjedoci smo svakodnevnih nemilih događaja i rizika koji sa sobom nosi poslovanje sa gotovinom. Upravo ovim konceptom nastojimo ukloniti taj rizik i osigurati našim klijentima i zaposlenicima ugodan i siguran ambijent za rad. S druge strane, naši klijenti mogu na brz, siguran i jednostavan način obaviti sve bankarske transakcije, bez čekanja u redovima, onda kada im odgovara", izjavio je direktor ProCredit Bank Edin Hrnjica.

ProCredit Bank je na ovaj način otvorila vrata jednom novom načinu bankarskog poslovanja u BiH, a koji je u skladu sa poslovanjem banaka po evropskim standardima. U narednom periodu ProCredit Bank će nastaviti sa ulaganjima u Zone 24/7 koje će dodatno unaprijediti uvođenjem mogućnosti pologa i podizanja novca u EUR valuti, pologa kovanica na bankomatima te uvođenjem nove, višenamjenske, kartice koja će klijentima omogućiti raspolaganje sredstvima na svim računima koje imaju unutar Banke. U skladu sa tim, Banka će nastaviti sa daljom implementacijom jedinstvenog koncepta „bezgotovinske poslovnice“ uz fokus na kvalitativan pristup klijentima te brzo i sigurno obavljanje bankarskih transakcija, tokom 24 sata, 7 dana u sedmici.

Više informacija o ProCredit Bank i Zonama 24/7 potražite na www.procreditbank.ba.