S ciljem promovisanja i postizanja trajnog prepoznavanja nove strategije banke i njene jasne orijentacije prema klijentima na tržištu, razvijen je novi vizuelni identitet koji jasno odvaja banku od njene konkurencije i ostalih marketinških pristupa te u isto vrijeme pruža jasan prikaz novih ključnih vrijednosti banke.
"'Oživljavanje' hipopotamusa, nilskog konja, je prepoznavanje činjenice kako je ovaj motiv široko popularan i, zaista, nikad nije iskorišten u promotivne svrhe u nekim od zemalja. Novi animirani format omogućava njegovo implementiranje na fleksibilan, kulturološki neutralan i ekonomski efikasan način i razumljiv je bez izgovorenih riječi", objasnila je Christina Dubisar, marketing menadžer Hypo Alpe Adria Bank International AG.
Rainer Sichert, član Uprave Hypo Alpe Adria Bank International AG komentirao je: "Hypo se vraća u biznis na velika vrata. To pokazujemo i kroz svoj novi vizuelni identitet koji pruža podršku našoj novoj strateškoj orijentaciji 'manji, jednostavniji i fokusiraniji na klijente'. Činjenica da riječ 'Group' nije više dio loga je, na kraju krajeva, vizuelni dokaz kako je struktura banke pojednostavljena i identitet Grupe utvrđen i interno i eksterno i sada se možemo još više posvetiti orijentaciji prema korisnicima u budućnosti."
Hypo Alpe Adria je grupa posvećena internacionalnom bankarstvu i finansijskim uslugama sa oko 320 bankarskih i leasing lokacija u 12 zemalja (Austria, Italija, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Srbija, Crna Gora, Njemačka, Mađarska, Bugarska, Makedonija i Ukrajina), koja postoji više od 110 godina. Vlasnik holdinga grupe je Hypo Alpe-Adria-Bank International AG, sa sjedištem u Klagenfurtu (Austrija). Republika Austrija je 100% vlasnik Hypo Alpe Adria. U okviru mreže trenutno je zaposleno više od 8.000 ljudi koji su na usluzi za preko 1,2 milion klijenata.