|

Hamid Milak: Vlast ostanak ljudi treba staviti kao prioritet, mi ćemo kreirati sigurnost

Hamid Milak: Vlast ostanak ljudi treba staviti kao prioritet, mi ćemo kreirati sigurnost
203
R. D.
10.3.2020. u 08:23
0
komentara
203

dijeljenja
Hamid Milak: Vlast ostanak ljudi treba staviti kao prioritet, mi ćemo kreirati sigurnost Hamid Milak
Baviti se osiguranjima u nesigurna vremena pravi je izazov. Hamid Milak, predsjednik uprave Central osiguranja, za Klix.ba govori o svojoj, na tržištu sve značajnijoj kompaniji, ali i cijelom sektoru osiguranja u našoj zemlji.
Kako ocjenjujete godinu koja je iza nas te kakve su prilike generalno na tržištu osiguranja?

Što se ekonomije tiče, velikih promjena nije bilo, pa je isto pratilo i sektor osiguranja. Neka društva, među kojima je Central osiguranje, su se prilagodila i iskoristila prilike, dok druga nisu, uzimajući u obzir i nerazvijeno tržište kapitala, izražene demografske promjene, potencijalnu recesiju i sl.

Ovdje je čak i struktura vlasništva igrala ulogu, jer primjerice radi, Central osiguranje je 100 posto domaće osiguranje, i to domaći kapital, znanje i ljudi, što čini fleksibilniju sveukupnu strukturu kao odgovor na zahtjeve i kretanja na tržištu.
Proces približavanja Evropskoj uniji neminovno zahtijeva da sva društva u BiH dosljedno primjenjuju direktive EU. Postojeća regulativa u velikoj mjeri već prepoznaje i reguliše veliki dio direktiva kroz ključno uvođenje sistema upravljanja rizicima koje u konačnici ima uzročno-posljedični efekt na konkurentniju premiju.

Prilagodbu društava mora pratiti i promjena pristupa supervizora, jer se danas svuda u svijetu naglašava kvalitativni pristup nadzora poslovanja, koji zahtijeva izrazito stručna znanja i iskustvo. Dakle, tržište osiguranja je izuzetno dinamično tržište i Central osiguranje sa mnom kao direktorom na čelu prati promjene i nastoji biti ukorak s vremenom, što je prepoznao veliki broj osiguranika širom BiH.

Koji su planovi vaše kuće za 2020. godinu te kakvi su njeni kratkoročni ciljevi?

Godina 2020. je već tu i mislim da kada govorimo o njoj govorimo o kratkoročnim ciljevima. Central osiguranje u daljnjem periodu želi dalje ojačati svoju poziciju u BiH i zauzeti dosta značajniji položaj u sektoru osiguranja i na najkvalitetniji način odgovoriti zahtjevima korisnika usluga osiguranja. Dakle, u fokusu je i rast, ali i razvoj društva.

Kao direktor društva Central osiguranje od 2016. godine do danas mogu samo reći da smo pokazali da radimo pravu stvar i da je radimo na pravi način u osiguranju. Od mog imenovanja na poziciju direktora, dakle samih početaka rada društva, do danas Central osiguranje je doseglo peto mjesto na rang-listi društava za osiguranje. Društvo je bilo svojevrsno osvježenje na tržištu po pristupu i načinu rada. Dalji plan je ići dalje što se učešća u portfelju tiče, ali se istovremeno i razvijati. Živimo u digitalnom dobu pa trebamo iskoristiti benefite istog. U Central osiguranju smo radili i kontinuirano se radi i dalje na dogradnji IT sistema koji je glavni alat osiguravatelja. U 2019. godini rađeno je na projektu digitalizacije poslovanja i prevencije prevara u osiguranju u cilju povećanja produktivnosti prodaje i konkurentnosti društva, tako da se očekuju efekti primjene već u 2020. godini.

Kako gledate na generalne prilike u bh. ekonomiji i kako one utječu na poslovanje osiguravajućih kuća?

Uvijek ima prostora za poboljšanje postojećih proizvoda, njihov redizajn, ali i kreiranje novih proizvoda prateći trendove napretka u drugim granama ekonomije i života, kao i razvoja različitih pristupa klijentima. Kao što sam već rekao, sektor osiguranja je izuzetno dinamičan.

Central osiguranje d.d. Sarajevo ima ne samo društveno odgovoran nego i inovativan pristup klijentima, što su prepoznali u cijeloj BiH. Korporativna prednost Central osiguranja ogleda se prvenstveno u povezanosti s društvima koja se bave srodnim djelatnostima, koja su direktno ili indirektno povezana s poslovima osiguranja. Na taj način osiguran je učinkovit prodajni kanal i praćenje klijenta tokom vremena trajanja zaključenog ugovora o osiguranju, kao i sama procjena, likvidacija i isplata šteta u roku od 24 sata od dana potpisivanja dokumenta o visini štete, ukoliko dođe do istih.

Tako da Central osiguranje može odgovoriti zahtjevima klijenata i to i onih najzahtjevnijih. Central osiguranje je u proteklom trogodišnjem periodu zauzelo značajan tržišni udio. Prema zvanično objavljenim podacima s 31. decembrom 2019. godine, društvo Central osiguranje d.d. zauzima blizu 15 posto tržišta osiguranja, s nešto više od 38 miliona KM premije. Respektabilna finansijska stabilnost društva Central osiguranja, osigurala je korporativnu referentnost kod klijenata – korisnika naših usluga u vrlo kratkom vremenu.

Godinama su prisutni trendovi odliva naših ljudi iz zemlje, koliko oni pogađaju osiguravatelje?

Činjenica jeste da se ne samo BiH, već i druge zemlje u regionu suočavaju s odlaskom kako mlađe tako i starije populacije i o tome vladajuće strukture moraju voditi brigu i staviti te probleme u svoje prioritete. Što se osiguranja tiče, kao što sam već naglasio, morate biti inovativni kako bi se odgovorilo i ovakvim izazovima. Treba biti ukorak s vremenom, biti fleksibilan i kontinuirano raditi na usavršavanju kadrova i adekvatno upravljati rizicima.

To je ključ uspjeha Central osiguranja. Kao direktor i najodgovornija osoba u društvu, upravo potičem svoje zaposlenike da na taj način razmišljaju, jer smo mi tu radi osiguranika, a i radi društva u cjelini.

Generalno je dojam da se živi u nesigurnim vremenima, koliko takav osjećaj može otežati poslovanje i prodaju polisa?

Kreiranje sigurnosti jedan je od osnovnih postulata rada sektora osiguranja. Naša zadaća upravo i jeste da, najjednostavnije rečeno, mirno spavaju osiguranici, jer kroz korištenje usluga osiguranja svoje brige o imovini, zdravlju i sl. prepuštaju sigurnim partnerima u životu i poslovanju kakvo je Central osiguranje i postaju dio naše porodice.

Od svog osnivanja do danas je Central osiguranje isplatilo štete u iznosu od 30.774.092 KM i cifre same govore o kojem potencijalu se radi. Ostvareni rezultati su dio našeg uspješnog tima u BiH, organiziranog poslovanja i strategije usmjerenja na klijente i njihove potrebe. Tako da mislim da su pred Central osiguranjem novi izazovi, a mi imamo i znanje i sredstva i iskustvo kako bismo adekvatno odgovorili na iste.
Prijavi grešku


Komentari (0)
Komentari na članak su isključeni.