Efektnost, pouzdanost...
5

Dvanaest koraka za kreiranje kvalitetne web stranice za mali biznis

Klix.ba
Ilustracija: Pixabay
Ilustracija: Pixabay
Prilikom otvaranja nove firme, osim što je bitno obratiti pažnju na ambijent u kojem će se raditi, na učinkovitost i estetski izgled budućih kancelarija, također je vrlo bitno kreirati efektnu web stranicu.

Naime, brojni mali biznisi zanemaruju značaj web stranica koje su vrlo učinkovit marketinški alat. U mnogim situacijama web stranice, naročito manjim biznisima, omogućavaju animiranje mušterija, te pružaju prvi dojam o samoj kompaniji. Moderno doba donijelo je mnogobrojne novine i unapređenja, stoga je i potraga za namirnicima i potrebnim dobrima preusmjerena na internet. Čak 97 posto mušterija koristi se online alatima prilikom traganja za onim što im je potrebno. Stoga je web stranica pravo mjesto za pružanje potrebnih informacija, a ona, prije svega, treba biti efektna i “pismena”. U nastavku se upoznajte s najbitnijim koracima koje trebate slijediti pri izradi vlastitog sajta.

Postavite ciljeve Prilikom kreiranja web stranice potrebno je predvidjeti informacije koje će zanimati vaše buduće klijente, te im pružiti podatke koji će biti u koliziji sa vašim brendom, ali i cjelokupnom slikom o brendu. Neka vaša web stranica bude spoj slika i informacija koje želite dostaviti mušterijama.

Poigrajte se s nazivom domene Kao što roditelji provedu određeni vremenski period tragajući za imenom budućeg djeteta, s istim žarom postavite se i vi prema potrazi budućeg imena domene. Primarno je izabrati ime koje će biti lako pamtljivo i smisleno. Istovremeno ne želite da odajete vulgarni dojam, stoga ne koristite ništa što bi moglo imati takvu, ili uvredljivu konotaciju. Ako ste nesigurni u vezi s odabranim imenom domene, radije promijenite ili preformulišite.

Ne komplikujte

Sigurno je da svaka osoba do željenih informacija želi doći što jednostavnijim putem, stoga se ne preporučuju nikakve komplikovane stavke koje bi buduće klijente moglo umoriti. Jasna grafika i jednostavne upute su ono što vam treba.

Uvrstite selekciju "O nama"

Mušterije žele da znaju ko stoji iza samog brenda. To će automatski stvoriti bolju sliku o vama, kompaniji, ali i stvoriti povjerenje kod klijenta. Slobodno navedite stečena priznanja, nagrade, iskustvo, ali i naglasite po čemu je kompanija iza koje stojite posebnija od ostalih. Ako ste dijelom porodičnog biznisa, historijat vašeg poslovanja trebao bi biti naveden. Također, istaknite ekspertize vaših saradnika i "navedite" vaše buduće klijente da se zaljube u priču o biznisu.

Navedite vaš kontakt

Ove informacije od ključnog su značaja. Ponudite im nekoliko načina kako da dođu do vas. To su najčešće broj telefona ili e-mail adresa. Pozicija s kontakt informacijama neka bude uočljiva, a stručnjaci preporučuju da ta selekcija stoji u gornjem lijevom ili u gornjem desnom uglu. Isticanje adrese i na aplikaciji Google maps također je preporučljivo.

Društvene mreže Naglasite linkove društvenih mreža na kojima imate otvorene naloge koji pružaju uvid u ono što radite. Koristite utjecaj društvenih mreža i omogućite vašim klijentima da budu pravovremeno informisani o ponudama ili rasprodajama.

Istaknite radno vrijeme Radno vrijeme preduzeća također je bitna informacija. Kao što biste na vratima kancelarije naveli svoje radne sate, isto navedite i na web stranicu.

Obratite pažnju na format stranice

Često se dešava da je kreirana web stranica neprilagodljiva svakom mobilnom uređaju što potencijalnom kupcu otežava potragu za željenim podacima. Pobrinite se da vam se to ne desi, te da format sajta bude odgovarajući.

Izgradite povjerenje

Omogućite korisnicima vaših usluga da podijele iskustva i mišljenja s budućim mušterijama. Čak i ako ste u situaciji da je evidentiran samo jedan komentar, istaknite ga.

Ne budite stidljivi

Animirajte mušterije na ono što biste željeli da rade. Jasno im naglasite da npr. naprave rezervaciju u vašem smještaju ili da vam se obrate za neke druge vrste ponuda.

Navedite mušterije da vas posjećuju

Pored informacija o prodaji vašeg proizvoda vrlo je bitno na vašoj web stranici postavljati zanimljiv sadržaj koji neće direktno prodavati, ali će kupce navoditi da posjećuju i vraćaju se na stranicu.

Napraviti sam ili angažirati nekoga za vas Hoćete li sami napraviti stranicu ili ćete angažirati nekoga da to učini za vas, ovisi od vaših tehničkih sposobnosti i vremena. Na internetu možete pronaći veliki broj tzv. templatea koji su prilično jednostavni za korištenje. No, ukoliko se pitate trebate li angažirati nekoga stručnijeg, razmislite šta želite od stranice. Ako niste stručnjak, prije nego što angažirate nekoga ko se zaista time bavi, razmislite o informacijama koje ćete morati pružiti dizajneru.

Da li se u vama krije web dizajner?

Ako ste uz ovih 12 koraka zamislili sopstvenu stranicu i to vam se dopada, onda ste definitivno talentovani za posao web dizajnera! Bila bi šteta da taj talenat ostane neiskorišten. Zato počnite da učite što prije! Od uspješne karijere u ovoj profesiji dijeli vas samo 10 mjeseci školovanja. Ako se i dalje dvoumite, pomoći će vam činjenica da je web dizajn jedno od najtraženijih zanimanja, posebno danas, kada se sve više ljudi okreće IT sektoru. Uz to, postoji veoma pristupačan način da steknete svjetski priznate certifikate u toj oblasti bez obzira na vaše prethodno obrazovanje. Donesite odluku i krenite u akciju. Sretno!