"Sloganom akcije 'Nije važno kako ste došli, uvijek ste dobrodošli' našim klijentima poručujemo, da usluge Banke mogu lako koristiti primjenom različitih 'puteva' i izabrati one koji najviše odgovaraju njihovim potrebama i stilu života", rekao je direktor Centra Retail, Ademir Salkić.
Svaka banka članica Grupe u skladu sa potrebama svojih klijenata odabrala je nekoliko proizvoda.
U NLB Tuzlanskoj banci akcija posebno promoviše proizvode i usluge: NLB Klik – internet bankarstvo za fizička lica, NLB Lično bankarstvo i NLB SMS.
Novim korisnicima NLB Klika - elektronskog bankarstva za fizička lica, koji se u toku akcije priključe ovom servisu Banka poklanja prvi mjesec korištenja bez provizije, a za nove korisnike NLB Ličnog bankarstva Banka daruje tri mjeseca besplatnog vođenja zlatnog računa.
NLB Tuzlanska banka je banka univerzalnog tipa, koja kontinuirano ostvaruje zavidne rezultate u svim segmentima poslovanja. Ugledni časopis "Finance Central Europe" proglasio ju je najboljom bankom srednje veličine u BiH.
Banka pruža kompletan servis finansijskih usluga klijentima širom Federacije BiH i Distrikta Brčko. Razgranatu poslovnu mrežu, koju čini 47 poslovnica, Banka kontinuirano širi i jača.
Banka je članica NLB Grupe, najveće slovenačke međunarodne finansijske grupacije, koja posluje na 18 tržišta i servisira četiri miliona klijenata. Grupaciju čini 63 članice.