|

DRIVE 2016: Kako da se kompanije istaknu i dokažu kao poželjni poslodavci

DRIVE 2016: Kako da se kompanije istaknu i dokažu kao poželjni poslodavci
29
Klix.ba
4.11.2016. u 15:47
5
komentara
29

dijeljenja
DRIVE 2016: Kako da se kompanije istaknu i dokažu kao poželjni poslodavci
Kompanija Kolektiv – Posao.ba organizira DRIVE konferenciju, najveću regionalnu konferenciju o liderstvu i talent menadžmentu 10. novembra u kongresnom centru Hotela Terme.
U proteklih šest godina organizatori su uspjeli na jednom mjestu okupiti preko 1.300 lokalnih i regionalnih stručnjaka različitih nivoa znanja i iskustva, te preko 70 vodećih svjetskih govornika.

Organizatori ponosno najavljuju dolazak jednog od najpoznatijih poslovnih govornika u Velikoj Britaniji, Caspara Berryja. Pored Berryja, svjetski i regionalni stručnjaci koje će gosti imati priliku poslušati su Kai Deininger, Milad Čerkić, Svetlana Mirković-Borčić, Aco Momčilović, Mirna Koričan Lajtman i Mirta Fraisman Čobanov.

Deininger je kao direktor igrao ključnu ulogu u rukovođenju LinkedIna i Monstera Njemačke, a trenutno je jedan od čelnika u konsultantskoj kući Eurosearch, dok je Milad Čerkić osnovao i izgradio Atlantbh, jednu od najuspješnijih IT kompanija u regiji i jednog od najpoželjnijih poslodavaca u BiH. Aco Momčilović je konsultant, predavač i voditelj ljudskih resursa Rimac Automobila, jedne od najinovativnijh kompanija u regiji.

Svetlana Mirković-Borčić je na čelu ljudskih resursa i komunikacija kompanije Phoenix Pharma, najveće veleprodaje lijekova u regionu. Koričan Lajtman je kodirektorica programa i predavačica iz oblasti menadžmenta ljudskih resursa na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta. Mirta Fraisman Čobanov je trener centra za poslovne edukacije, te direktorica i voditeljica akademije za razvoj izvrsnosti Partus.

Na panel diskusiji gdje će se diskutirati o ključnim elementima employer brandinga će učestvovati Mirna Koričan Lajtman, Aco Momčilović, Vesna Beganović, Luka Milković i Igor Šišić. U današnje vrijeme, kompanije traže sve više načina da se istaknu i dokažu kao poželjni poslodavci. Employer branding je jedna od najboljih prilika i alata da kompanije pokažu da su odlično mjesto za rad. Dodatna prednost je da unatoč očitoj potrebi za time, kompanije još nisu imale prilike iskoristiti taj komunikacijski kanal prema javnosti, pa će one koje se uključe u to prije imati veće benefite. Požurite i rezervirajte svoje mjesto na DRIVE 2016 konferenciji: .

Partner konferencije je EUSR, a stručni partner je Centar za poslovnu edukaciju. Sponzori konferencije su: NOA, R&S, Next Vision, Merkur osiguranje, M SAN Grupa i Inside by Ećo. Medijski pokrovitelji DRIVE 2016 su Antena Sarajevo, Klix.ba, RSG i Faktor. Business medijski pokrovitelj konferencije je Akta.ba. Medijski pokrovitelj konferencije je Business Magazine.
Prijavi grešku


Komentari (5)
Da biste mogli pisati komentare molimo da se prijavite ili registrujete...